Aliexpress හැම බඩුවක්ම 50% කින් විතර ගානකින් වැඩිවෙලා

Mr Robot

Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,715
    113
    මොනර තැන්න

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    Oya sellers la panic wela lankawe custom eken sathi ganan hold karapu nisa.. badu delivery nowi unge athin refund denna wei kiyala..

    Tax gahala or nathuwa normal widiyata delivery wenna gaththama oya price okkoma aye normal wei..
    Mokada sellerta adala na apita tax gahuwada nadda kiyana eka..
     
    • Wow
    Reactions: Yin And Yang

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    මේක නිසා ආන්ඩුව පෙරලෙන්න උනත් බැරි නෑ.ෆේස්බුක් එකේ එලකිරියේ හරියට භීශනේ අලි එකට ටැක්ස් ගහපු නිසා සිංහලු කුපිත වෙලා ඉන්නේ.ජෙප්පෝ හොම්බෙන් යන්නේ මෙදා පාර තමා
     

    Similar threads