meka official site ekada amazon eke tiyana? meken gattoth international warrenty tiyanawaneda? lankawe agent kawda asus? awlk awoth unta kiyala maaru kara ganna puluwn neda?
https://www.amazon.com/stores/page/...094e-31cf-4c17-89b2-ce6e0dc954ab&ref_=ast_bln
https://www.amazon.com/stores/page/...094e-31cf-4c17-89b2-ce6e0dc954ab&ref_=ast_bln
