Ausi යන්ද අදහසක් තියෙනවා දන්නා කෙනෙක් කොහොමද Help
Tanto Well-known member Jun 10, 2016 3,639 1,904 113 Nov 1, 2017 #1 Ausi යන්ද අදහසක් තියෙනවා දන්නා කෙනෙක් කොහොමද Help
Tanto Well-known member Jun 10, 2016 3,639 1,904 113 Nov 1, 2017 #2 Ausi යන්ද අදහසක් තියෙනවා දන්නා කෙනෙක් කොහොමද යන්නේ කියල කියන්ඩකෝ
Tanto Well-known member Jun 10, 2016 3,639 1,904 113 Nov 1, 2017 #5 Philosopher said: Click to expand... office inne you tube block
M matheesh-bandara Well-known member Oct 26, 2015 869 193 63 Nov 1, 2017 #6 mona magulakda bn me dala thiyenne, umbata theren nethi dewal tika point washayen pahadili karala ahapan, danna ekek udaw karai, kadi kulappuwa hadila wage mehema ahanne nethuwa Reactions: Tanto
mona magulakda bn me dala thiyenne, umbata theren nethi dewal tika point washayen pahadili karala ahapan, danna ekek udaw karai, kadi kulappuwa hadila wage mehema ahanne nethuwa
Tanto Well-known member Jun 10, 2016 3,639 1,904 113 Nov 1, 2017 #7 matheesh-bandara said: mona magulakda bn me dala thiyenne, umbata theren nethi dewal tika point washayen pahadili karala ahapan, danna ekek udaw karai, kadi kulappuwa hadila wage mehema ahanne nethuwa Click to expand... ela ela machan ehenam mm passe thred ekak dannam sorry wechcha deeta Thread Closed
matheesh-bandara said: mona magulakda bn me dala thiyenne, umbata theren nethi dewal tika point washayen pahadili karala ahapan, danna ekek udaw karai, kadi kulappuwa hadila wage mehema ahanne nethuwa Click to expand... ela ela machan ehenam mm passe thred ekak dannam sorry wechcha deeta Thread Closed
M matheesh-bandara Well-known member Oct 26, 2015 869 193 63 Nov 1, 2017 #9 Tanto said: ela ela machan ehenam mm passe thred ekak dannam sorry wechcha deeta Thread Closed Click to expand... mata sorry kiyanna epa oi, himita me thread ekama edit karala dapan umbe prashna tika
Tanto said: ela ela machan ehenam mm passe thred ekak dannam sorry wechcha deeta Thread Closed Click to expand... mata sorry kiyanna epa oi, himita me thread ekama edit karala dapan umbe prashna tika