Australia වල දැනට Student Visa වලින් ඉන්න කෙනෙක් Elakiri එකේ ඉන්නවද ?

gobaby

Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    Australia වල දැනට Student Visa වලින් ඉන්න කෙනෙක් Elakiri එකේ ඉන්නවද ?
    අදුනන කෙනෙක් හරි ?

    Online Business එකක් Form කරන ගැන දැනගන්න...Student Visa වලින් ඉන්න ගමන් !
    Etsy and Shopify
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    මොකට ද?
    Online Business එකක් Form කරන ගැන දැනගන්න...Student Visa වලින් ඉන්න ගමන් !
    Etsy and Shopify

    ලංකාවේ පහසුකම් නැහැ !
    USA LLC වටේ ගිහිල්ලා තමයි කරන්නේ !
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    නැහැ මට හරියටම දැන ගන්න ඕන Etsy / Shopify ...create කරපු කෙනෙක්ගෙන් හරි ...
    දැනට Australia Student Visa වලින් ඉන්න කෙනෙක් ලවා කරගෙන හරි... Test කර ගන්න...

    විශේෂයෙන්ම Etsy....case දානවා !

    Aus lanka students forum eken ahapan.FB eke.
    බලන්න ඕන මම මෙතන දැම්මා බලන්න ඉස්සෙල්ලා...
    ------ Post added on Dec 23, 2023 at 6:33 PM
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    Student ගියපු උණ්නම් ඉන්නවා. ඔවට උත්තර දෙන්න තරම් නම් දැනුමක් නැතිව ඇති
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    බලන්න ඕන මම මෙතන දැම්මා බලන්න ඉස්සෙල්ලා
    Student ගියපු උණ්නම් ඉන්නවා. ඔවට උත්තර දෙන්න තරම් නම් දැනුමක් නැතිව ඇති
    උත්තර දෙන්න දැනුමක් ඕන නැහැ !
    Etsy account එකක් create කරලා විනාඩි 2-3 නෙන් ( Only need - Email Address - First Name - New Password )
    "Sell On Etsy" Button එක click කරලා.. Form එක පුරවලා බලන්න තියෙන්නේ...
    මොන Government Documents ද ඕන කරන්නේ කියලා ...
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    Toilet clean kara kara inna athare owata uththara denna no time
    පවු බං එහෙම කියන්න. එකෙක් ඉන්නවා ලියුම් බෙදලා ඉවර වෙලා ආප්ප දාන සීන් එකක් කරන එකෙක්. ඔය කියන තරම් ජාර job නම් set වෙන්නේ නැතිව ඇති. මාස තුනට AUD 15000ක් විතර ගෙවන්න ඕනෙ කියලා තමා කිවේ හරි ඇති නේද ගණන්. Working ගියපු උන්නම කියන්නේ student යන උන් කැරිම කට්ටක් කනවා කියලා මුල් කාලේ. හැබැයි Canada ගියපු උන්නම් එහෙම ලොකු අවුලක් කියලා නෑ.