machan mata danaganna onee kollo belly button piercing karanawada kiyala. lankawe kellonan dan godak oka karanawa bt kollonta meka galapenawada??
mewa karana shop lankawe koheda tiyenne?? keeyak witara yaida???
plz machn help me. kollonta meka galapenawada matat asai bn danna kellonta dammahama mara lassanai neh meka
mewa karana shop lankawe koheda tiyenne?? keeyak witara yaida???
plz machn help me. kollonta meka galapenawada matat asai bn danna kellonta dammahama mara lassanai neh meka

