Belly Button Piercing

rulzzzz

Member
Dec 1, 2013
406
101
0
machan mata danaganna onee kollo belly button piercing karanawada kiyala. lankawe kellonan dan godak oka karanawa bt kollonta meka galapenawada??
mewa karana shop lankawe koheda tiyenne?? keeyak witara yaida???
plz machn help me. kollonta meka galapenawada matat asai bn danna kellonta dammahama mara lassanai neh meka :)


belly-button-piercing-for-pretty-girls.jpg


34711_372778926094156_355282954510420_1029864_1294888764_n.jpg


tumblr_m2eszcnXW21qhxumoo1_500.jpg


img-thing


my-belly-piercing.jpg
 

BlueBat

Member
Aug 14, 2011
15,181
1,092
0
kollo nam othana piercing karanawada kiyanna nam sure ne. hebayi P dials nam karala thiyenawa dekala thiyenawa.

Liberty plaza hari MC hari deken eheka thibba. mokeda kiyanna mathaka ne.
 

mayadmax

Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    kollo krama P tama..liberty market eka gawa 6n passe innawa bely button dapu p dial
     

    rulzzzz

    Member
    Dec 1, 2013
    406
    101
    0
    kollo nam othana piercing karanawada kiyanna nam sure ne. hebayi P dials nam karala thiyenawa dekala thiyenawa.

    Liberty plaza hari MC hari deken eheka thibba. mokeda kiyanna mathaka ne.

    eka tamai bn matat baya P dial owa karanawanan awul needa?? bt meka kalahama mara gatiyak tiyenawa ekai karanna asa bn. kello kalahamanan marama sira mama adurana kello 2nnekma me lagadi kala marama sira un 2nnatama meka. bt kollo karanne nattan amaruwen hari adahasa atharaganna wenawa :(
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,144
    113
    kello owa dagena owa public eke pennanna giyoth kohen kelawara weida dan na