Best bank to Paypal - පේපැල් හදන්න හොදම බැංකුව
මචන් paypal withdraw කරන්න පුලුවන් business account එකක්(philiphines) හදාගන්න ඔන්ලයින්ම e passbook වගේ transaction බලාගන්න පුලුවන් ක්රමයක් තියෙන බෑන්ක් එකක් කියහල්ලකො.
දැනට කොම්බෑන්ක් තියෙනව ඒකෙ එකම අයිඩෙන්ටි එකෙන් එකවුන්ට් දෙකක් බෑ නේද?
NDB, Seylan , sampath Banks තමයි ලගම තියෙන්නෙ මේවගෙන් බැරිද?
සම්පත් එකේනම් fees එහෙම වැඩී නේද?
මචන් paypal withdraw කරන්න පුලුවන් business account එකක්(philiphines) හදාගන්න ඔන්ලයින්ම e passbook වගේ transaction බලාගන්න පුලුවන් ක්රමයක් තියෙන බෑන්ක් එකක් කියහල්ලකො.
දැනට කොම්බෑන්ක් තියෙනව ඒකෙ එකම අයිඩෙන්ටි එකෙන් එකවුන්ට් දෙකක් බෑ නේද?
NDB, Seylan , sampath Banks තමයි ලගම තියෙන්නෙ මේවගෙන් බැරිද?
සම්පත් එකේනම් fees එහෙම වැඩී නේද?
Last edited: