Bike !! Bike !! පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ..........

CeylonVideoOne

Active member
  • Sep 10, 2014
    463
    106
    43
    Ceylon
    Bike !! Bike !! පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ..........

    පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ..........

    :lol::lol::lol::lol:

    943978_1722258121321735_6881035279144028479_n.jpg

    1897878_1721867871360760_5198536007578657239_n.jpg


    11934948_1721578194723061_6960152544120820740_n.jpg
     
    • Like
    Reactions: richlife

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි.

    ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්.
     

    CeylonVideoOne

    Active member
  • Sep 10, 2014
    463
    106
    43
    Ceylon
    ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි.

    ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්.

    ado keeyak wenawada ban bike ekak