Bike !! Bike !! පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ.......... පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ.......... :lol::lol::lol::lol:
CeylonVideoOne Active member Sep 10, 2014 463 106 43 Ceylon Feb 27, 2016 #1 Bike !! Bike !! පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ.......... පිස්සු හැදුනොත් මම නෑ.......... Reactions: richlife
mudrana Member Jan 29, 2007 16,995 1,313 0 50හෙ පන්තියේ Feb 27, 2016 #5 Royal Enfield ලංකාවෙත් තියනවා, හැබැයි එන්නේ ඉන්දියාවෙන්
mudrana Member Jan 29, 2007 16,995 1,313 0 50හෙ පන්තියේ Feb 27, 2016 #8 ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි. ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්.
ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි. ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්.
CeylonVideoOne Active member Sep 10, 2014 463 106 43 Ceylon Feb 27, 2016 #9 mudrana said: ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි. ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්. Click to expand... ado keeyak wenawada ban bike ekak
mudrana said: ලංකාවට ගෙනාපු පළමුවන RE බියික් එක පදින්න මට වාසනාව තිබුන. හැබැයි යකඩ ගොඩක්. බැලන්ස් කරන්න එහෙම අමාරුයි. ලංකාවේ RE launch එක මාර්කටින් propaganda ටික කරේ අපේ කම්පැනි එකෙන්. Click to expand... ado keeyak wenawada ban bike ekak
richlife Well-known member Oct 14, 2012 13,123 2,753 113 වැලිවේරිය... Feb 27, 2016 #11 පට්ටයි නේහ්.. +Rep