Wallet ekata gaththata passe wade sure neda ? .....![]()
ape payza ginumata ganna pulawan. eken HNB debit card ekata ganna puluwan
payza wala ha paypal wala thibba RS400000k withara ddanata aran thiyenawa. a wena wena wada karala ewage sallith ekka. hariyata karanawanam internet eken oni tharam salli goyanna krama thiyenawa. issarahata a ganath video hadala danna inneOya me widiyata HNB eka haraha salli aran thiyenawada?
Thank you for the info.
payza wala ha paypal wala thibba RS400000k withara ddanata aran thiyenawa. a wena wena wada karala ewage sallith ekka. hariyata karanawanam internet eken oni tharam salli goyanna krama thiyenawa. issarahata a ganath video hadala danna inne

naha. namuth salli karaganna awasayan payza ekak hada ganna. ehema nathnam bitcoin wali karanna thawa wada thiyenawaBohoma Sthuthiyi ...... E ganath video danna![]()
Bitcoin wade tikak karala balanna onei ...
Thawa podi prashnayak .... Bitcoin wade patan ganna issela, payza ho paypal account ekak hada ganna oneda?
machan bitcoin hoyanna pulawan thawa site oni tharam thiyenawa. referalla hadaganna puluwannma wade ikmankiyala deepu eka namhodai macnhan.eth uba 1st video eke pennapu widiyen payakatama rupiyal 5k 10k wage neda hoyanne puluwan?