Machan numbers 300 kata wage monthly sms ekak send karanna lesi widiha mokak da ?
thomian Well-known member May 20, 2011 12,751 17,946 113 Oct 30, 2017 #1 Machan numbers 300 kata wage monthly sms ekak send karanna lesi widiha mokak da ?
Mewan_Rose Well-known member Aug 14, 2016 3,651 570 113 Oct 30, 2017 #2 Software/web site තියෙනවා පොඩ්ඩක් google කරලා බලන්න Reactions: thomian
S snm1990 Well-known member Jun 4, 2015 11,594 8,846 113 Oct 30, 2017 #3 අපි කැනල් කියල SMS gateway එකකින් ඕක කර. එකේනම් ඌ කෙලින්ම ඩේට බේස් එකකින් දල යවන්නේ. ඩොන්ගල් එකක් හරහා තම වැඩේ වෙන්නේ.සිම් එකේ සල්ලි තියේනම් ඕනි ගානක් SMS යවන්න පුළුවන්. http://www.kannel.org/ Reactions: thomian
අපි කැනල් කියල SMS gateway එකකින් ඕක කර. එකේනම් ඌ කෙලින්ම ඩේට බේස් එකකින් දල යවන්නේ. ඩොන්ගල් එකක් හරහා තම වැඩේ වෙන්නේ.සිම් එකේ සල්ලි තියේනම් ඕනි ගානක් SMS යවන්න පුළුවන්. http://www.kannel.org/
P pramix2011 Active member Nov 22, 2011 403 111 43 Oct 30, 2017 #4 I'm developing application for that. PM machan Reactions: thomian
Kasippu Sira Well-known member Dec 1, 2015 12,827 1,811 113 අම්මගෙ ඔඩොක්කේ Oct 30, 2017 #8 http://www.elakiri.com/forum/member.php?u=142270 මූට මැසේජ් එකක් දාපං
gpnuwan Well-known member Sep 24, 2009 1,240 189 63 Oct 30, 2017 #9 Get Bulk Sms package from Dialog, Airtel or mobitel