Buying a CLI device?

born2post

Well-known member
  • Nov 22, 2008
    1,256
    32
    48
    33
    http://www.elakiri.com/forum/born2post.exe
    Be ban oke wetenne number eka witharai, namak wetenne ne, ape gedarath aran thibuna, eeeth den eeke display gihin, green eliyak wetenawa witharai, mukuth numbers wetenne ne battery maru karala beluwath wedak nee, hadanna giyeth nee mokada den SLT 4n eka wediya paawichchiyak nethi nisa, CLI walata SLT eken Rs.50 da koheda charge karanawa mata mathaka widiyata
     

    dreamslanka

    Well-known member
  • Aug 4, 2009
    2,909
    42
    48
    Be ban oke wetenne number eka witharai, namak wetenne ne, ape gedarath aran thibuna, eeeth den eeke display gihin, green eliyak wetenawa witharai, mukuth numbers wetenne ne battery maru karala beluwath wedak nee, hadanna giyeth nee mokada den SLT 4n eka wediya paawichchiyak nethi nisa, CLI walata SLT eken Rs.50 da koheda charge karanawa mata mathaka widiyata

    dan num machan CLI free denne.so ekak aran danna baluwe.
    ebay eke num rs 400 wage thiyenawa mekama
     

    anuru_1

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    15,395
    530
    113
    36
    Matara
    machan okata wada CLI phone ekama gaththa nam hari, name eka watenne na me dawas wala ape gedara nan no's wala kali kali enneth complete no eka watenneth na