SLT land phone ekakata use karanna puluwan CLI device ekak keeyak withara wewida?
me device eke caller ge number eka witharada watenne?
name eka danna barida ?
http://www.slt.lk/teleshop/inpages/productdetails.asp?CategoryID=CLIP&ItemId=73&CCode=C7
me device eke caller ge number eka witharada watenne?
name eka danna barida ?
http://www.slt.lk/teleshop/inpages/productdetails.asp?CategoryID=CLIP&ItemId=73&CCode=C7

