kiyatada diurum denne?????
chami_84 Well-known member Sep 23, 2008 21,825 3,407 113 Jan 11, 2015 #3 ada karana ekak na..MY3 JVP ekathah aradana karala..SLFP ekatat enna kiyala mama hitanne
mcwolfe Well-known member Jul 24, 2011 6,919 838 113 ∞ Jan 11, 2015 #4 chami_84 said: ada karana ekak na..MY3 JVP ekathah aradana karala..SLFP ekatat enna kiyala mama hitanne Click to expand...
chami_84 said: ada karana ekak na..MY3 JVP ekathah aradana karala..SLFP ekatat enna kiyala mama hitanne Click to expand...
qwee123 Well-known member Jun 17, 2011 1,367 199 63 Jan 11, 2015 #5 Pothe Hatiyata Nam Ada...Shah Munta 2/3 Nathiweida Danne...Ehema Unoth Mona Reddak Karaida Danne
Prince of Darkness Well-known member Dec 4, 2014 1,032 105 63 Death Valley Jan 11, 2015 #7 නිමල් සුසිල් අනුර මුන් 3 දෙනාටත් ඇමති කම් දෙනවා! බලය හදාගන්න දෙන්න වෙනවා ඉතින්