Time Travellingතව අවුරුදු ගාණකින් ඔතනින් යන්න තියන එකක් තමයි ඔය යන්නේ
![]()
This is easy, pay attention. There is a denim flask at 00:05, as the tusk meeps across the flute, the tuscan denim car meeps onto the muscavado pleep. As the pleep frutes onto the meep, a muskan dusk and flask and tuscan much and tusk as such appears beneath the midnight floon. As the floon meeps, the car appears. This is basic physics. A morbid tusk alas, but such alas as much a tuscan frut. Like this comment so that others can understand the duskan meep.
ow anagathe or athithe othanin yana vahanayak
uba joke ekak neda karanne? ithin ban ohoma wahanayak pare awoth iwarai ne

joke neme ban google karalaa balanna ovaa vena rata vala ona tharam venavaa, lankave unta UFO ekak oluvata patha baunath dan nane eka
nisaa lankave un ovaa dan na![]()
mama nma UFO gena kese wetat meka gena nam melo deyak danne na sira.. hoyala balanna one.. time traveling gena ahala tibbata wedi denumak na..
eth ban oya wage ekak pare awoth ekaparata mara magulak ne wenne.. pissu hedenawa..

![]()
මට යාලුවෙක් කිව්වා බදුල්ල පැත්තෙ පාරක යන හොල්මන් ටෲපර් එකක් ගැන. ඉසුසු ටෲපර් එකක්. කොච්චර ඔවර් ටේක් කලත් ඉවරයක් නෑලු. ආයි ආයි හම්බ වෙනවලු ඒක. මිනිස්සු සෙට් එකක් එක්ක ඒක කන්දකින් පහලට පෙරලිලා ඔක්කොමල මැරුණලු.
වීඩියෝ නැද්ද?ඕක මොකක්ද game එකක promo video එකක් බං. අටපට්ටමෙත් ඕක පෙන්නලා පට්ට පජාක වුනා උං. අයියෝ මෝඩ සිංහලු
මේ බලහං මේ සීන් එක.![]()

ඕක මොකක්ද game එකක promo video එකක් බං. අටපට්ටමෙත් ඕක පෙන්නලා පට්ට පජාක වුනා උං. අයියෝ මෝඩ සිංහලු
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1603817

