cctv වලට තරහ නැතිව තව උදව්වක් දීපන්..

MADURU

Active member
  • Sep 19, 2014
    677
    178
    43
    cctv වලට තරහ නැතිව තව උදව්වක් දීපන්..

    උබලගෙ උදව්වෙන් වැඩේ නම් ගොඩදාගත්තා:yes:

    ඒත් දැන් තියෙන අවුල තමයි mobile app එකෙන් බලද්දි ගොඩක් slow. කැඩි කැඩි play වෙන්නෙ.
    smoothly යන්නෙ නෑ. තත්පරයක් යන්න තත්පර 3ක් විතර යනවෘ. මොකද්ද අවුල?

    රවුටරේට සිග්නලුත් අවුලක් නෑ. මම දාගත්ත ඇප් එකේ අවුලක්ද? Hic-connect කියන එක දැම්මෙ

    help එකක් දීපන්
     

    mac14

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    800
    25
    48
    උබලගෙ උදව්වෙන් වැඩේ නම් ගොඩදාගත්තා:yes:

    ඒත් දැන් තියෙන අවුල තමයි mobile app එකෙන් බලද්දි ගොඩක් slow. කැඩි කැඩි play වෙන්නෙ.
    smoothly යන්නෙ නෑ. තත්පරයක් යන්න තත්පර 3ක් විතර යනවෘ. මොකද්ද අවුල?

    රවුටරේට සිග්නලුත් අවුලක් නෑ. මම දාගත්ත ඇප් එකේ අවුලක්ද? Hic-connect කියන එක දැම්මෙ

    help එකක් දීපන්

    samahara welawata ehema wenawa signal awul time walata. eth hama welema ehema na.habai real time ekat ekka 1 sec wage delay ekak nam thiyenawa
     

    MADURU

    Active member
  • Sep 19, 2014
    677
    178
    43
    samahara welawata ehema wenawa signal awul time walata. eth hama welema ehema na.habai real time ekat ekka 1 sec wage delay ekak nam thiyenawa[/QUOTE

    නෑ බන් සමහර වෙලාවට 20 sec විතර late. ඒත් අවුලක් නෑ හරියට play වෙනවනම්
     
    Last edited: