CCTV වෙනුවට මේකක් ගෙනත් හයි කරගන්නද?

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,298
    15,387
    113
    Mekai ban, samahara pons lata ohe gahapu direction ekata video eka penunama athi.
    Horek awama Ai walin uwa track karan camera harenawa, zoom wenna, cam eken cam ekata switch wewi uwa track karanawa.. night vision thiyeddith patta Ai detection, solar and wifi no wires, center system eken okoma upload wenawa wage godak features unta wadak na..
    ithin raata mokak hari detect karanna gihin cam eka uge gate ekata nathuwa waradi paththata harila thibunoth un andanawa complain kara kara..

    Oya wage unta hari yanne hikvision dumb camera and nvr thama..

    Anna ekai ban. 100%k aththa. Ape unta one mokak hari camerawak atawaganna witharai. E athi.

    Mata one umba kiwwa wage technology uparima use karana camera set ekak hai karaganna. horek awith giyata passe balanna nemei. Eddima alert deela break in wenna kalin uwa track karaganna.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,100
    113
    Anna ekai ban. 100%k aththa. Ape unta one mokak hari camerawak atawaganna witharai. E athi.

    Mata one umba kiwwa wage technology uparima use karana camera set ekak hai karaganna. horek awith giyata passe balanna nemei. Eddima alert deela break in wenna kalin uwa track karaganna.
    mama research karapu widiyata price ekata watina widiyata oya wage advance features thyenne Eufy wala witharai..
    wena ezviz wage cheap brand wala samahara features thiyanawa but namata witharak dapu gimmik wage, Eufy tharam accurate na or Ai detection madi..
    ekai Eufy lankawen ganna widiyak hoyanne..
    Ali ekatath wada godak adui owa china walin gannakota..
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,298
    15,387
    113
    mama research karapu widiyata price ekata watina widiyata oya wage advance features thyenne Eufy wala witharai..
    wena ezviz wage cheap brand wala samahara features thiyanawa but namata witharak dapu gimmik wage, Eufy tharam accurate na or Ai detection madi..
    ekai Eufy lankawen ganna widiyak hoyanne..
    Ali ekatath wada godak adui owa china walin gannakota..
    mata meka ikmanata hai karaganna one ban. hoyaganne kohomada lankawen ganna? any idea machan.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,100
    113
    owow but ara ezviz eketh oya okoma tiyenawane
    unge namata witharai oya samahara features dala thiyenne marketing karanna..
    accurate naha, ithin gimmik witharai...
    mama ezviz ekak dapu ekekge video baluwa..