Mekai ban, samahara pons lata ohe gahapu direction ekata video eka penunama athi.
Horek awama Ai walin uwa track karan camera harenawa, zoom wenna, cam eken cam ekata switch wewi uwa track karanawa.. night vision thiyeddith patta Ai detection, solar and wifi no wires, center system eken okoma upload wenawa wage godak features unta wadak na..
ithin raata mokak hari detect karanna gihin cam eka uge gate ekata nathuwa waradi paththata harila thibunoth un andanawa complain kara kara..
Oya wage unta hari yanne hikvision dumb camera and nvr thama..
Anna ekai ban. 100%k aththa. Ape unta one mokak hari camerawak atawaganna witharai. E athi.
Mata one umba kiwwa wage technology uparima use karana camera set ekak hai karaganna. horek awith giyata passe balanna nemei. Eddima alert deela break in wenna kalin uwa track karaganna.