cctv camera වැඩ්ඩො එන්නකො slt අයත් එන්න උදව්වක් ඕන..

asantha punchihewa

Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    cctv camera වැඩ්ඩො එන්නකො slt අයත් එන්න උදව්වක් ඕන..

    මචන්ල අපේ පුන්චි කෙනෙක් ගෙ ගෙදරට සිසිටිවි කැමරා සෙට් කලා ... දැන් ඒක ලයිව් බලන්න හදා ගන්න ඕනේ ...සෙට් කරපු කෙනයි SLT එකේ අයයි නම් කියල තියෙන්නෙ රු. 4500 ක් ගෙවල වෙනම හදන්න ඕනලු slt එකෙන්..

    අපි ඉන්න රටවල නම් එහෙම නැහැ.. අපිටම හදාගන්න පුලුවන් වයිෆයි රව්ටර් එකෙන් :oo:

    උදව්වක් දෙනවද යාලුවනේ .....:confused::confused::confused:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    මචන්ල අපේ පුන්චි කෙනෙක් ගෙ ගෙදරට සිසිටිවි කැමරා සෙට් කලා ... දැන් ඒක ලයිව් බලන්න හදා ගන්න ඕනේ ...සෙට් කරපු කෙනයි SLT එකේ අයයි නම් කියල තියෙන්නෙ රු. 4500 ක් ගෙවල වෙනම හදන්න ඕනලු slt එකෙන්..

    අපි ඉන්න රටවල නම් එහෙම නැහැ.. අපිටම හදාගන්න පුලුවන් වයිෆයි රව්ටර් එකෙන් :oo:

    උදව්වක් දෙනවද යාලුවනේ .....:confused::confused::confused:

    පුන්චි gana wistara tika mata PM karapan. Mama karala dennag,.
     

    paanbatta

    Member
    Apr 25, 2012
    388
    32
    0
    අපිටම වැඩෙ කරගන්න බැරිද ... කොහොමද කරගන්නෙ..ටෙලිකොම් එකට ගෙවන්න ඕන නැද්ද..:confused::confused:



    මචං සමහර DVR තියනවා free DNS අකවුන්ට් එකක් හදන්න පුළුවන්.
    ඒවාගෙන් පුළුවන් වියදමක් නැතිවම කර ගන්න
     

    palamu

    Well-known member
  • Nov 11, 2012
    1,821
    111
    63
    SLT එකෙන් නම් ගන්න යන්න එපා මචන්... විකිනෙයි.... ඕක ගොඩක් DVR වල facility එකක් විදියට තිනවා... එකට SLT එකේ නෙට් line එකේ තිබුනම ඇති.. Host කරන එක DVR site එකේ account එකක් හදල කරගන්න පුළුවන්...
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    router එකේ බලප හොස්ට් කරන්න තියෙන්නෙ මොන සයිට් එකෙන්ද කියල .D-Link වගේ නම් Dyndns එකෙන් හොස්ට් නේම් එකක් ගන්න ඕනි ...dyndns.com
    මේකට ගිහින් බලපන් 25$ per year
     

    rayyan

    Member
    Jul 18, 2013
    14
    1
    0
    machan umba router eka check karapan,eke poart forward tiyanawada balapan,linsys, wage godak router wala poart forward tiyanawa...eta passe dns salli gewala ganin...mahaganak na...online pay karanna puluwan...:yes::yes::yes::yes: