
Pr nathi hinda enna athi bn..habai emiyata set wenwa..u kamathi katu type konde kotaay ban me sindu kiyanna bari huttiwa mechchara up karanne,, ape ekek ekka meki class eke idla tyenne,,
melbourne walat karima kadeka igenagena pissu kelala melo pakak karaganne nathuwa ayet lankawata bada gaala![]()
මටත් මේකිගෙ සින්දු හරියන්නෙ නෑ බං. ඒත් ලෝකෙන් මිලියන 100ක views තියෙනවනෙ ඒකිය. දකුණු ආසියාවෙන්ම සෑහෙන්න පිරිසක් ඒකිගෙ කටහඬට ආසකරනවනෙ. සමහර විට උබයි මායි වෙනස් ජීවියොද දන්නෙ නෑay ban me sindu kiyanna bari huttiwa mechchara up karanne,, ape ekek ekka meki class eke idla tyenne,,
melbourne walat karima kadeka igenagena pissu kelala melo pakak karaganne nathuwa ayet lankawata bada gaala![]()




podi koheda yako 28k dan ekita. indrajithta wada aurudu 2i bala.කුහක වෙන්නෙපා බන් පොඩි කෙල්ලෙක්ට… උබේ දුව වගේ කෙල්ලෙක් සක්සෙස් වුනාම ෆ්රසේ තද කරගන්න එපා බන්..