Chinese Ambassador hosted a dinner yesterday (Saturday 22) for former President Ranil Wickremasinghe for his upcoming birthday on Monday the 24th.
europe fail hutto! dan EU higana gubbayamak!මේක නම් ලොකු ප්රශ්නයක් වෙනවා..
යුරෝප්වල නම් කලින් birthday celebration අසුබ දේයක් විදියට දකින්නේ. චීන්නු හැමදේම අනිත් පැත්තනේ
Jeppo kiyana hama boruwama wishwasa karanna epa huththo.... ජනාධිපති ආර්යාව kiyanne..president ge wife..so she is entitled even we like or not.. jeppo anna umandaqa ganath pacha kiyala nondi wela inne..dan umbama balapana..un dapu list tika..ara bar list tika mathakada..serama cancel karanawa kiwwa..ara shoke ekata serama duwanne.... gon jeppek wela thama unge boru walata ahu wenna epa banmaithree u dumb bitch, u also wasted 6mil in UK tour right,,,,???? i thought u were honest women... balana kota thoth miniha wagema thama
fact vs. theories thama ithin,Jeppo kiyana hama boruwama wishwasa karanna epa huththo.... ජනාධිපති ආර්යාව kiyanne..president ge wife..so she is entitled even we like or not.. jeppo anna umandaqa ganath pacha kiyala nondi wela inne..dan umbama balapana..un dapu list tika..ara bar list tika mathakada..serama cancel karanawa kiwwa..ara shoke ekata serama duwanne.... gon jeppek wela thama unge boru walata ahu wenna epa ban
yako katta kala - ka gahala kunu katha ahagena parlimenthuwata ringanne higanno wage idala marila yannada?fact vs. theories thama ithin,
oya mona kiwwath wadak karana kam , jeppoth wadakarayo kiyala kiyanna ba ban, mata nan me yakktuth dan satha pahakata wiswaasa na, habai ithin numbers cannot lie ne machan expenses e wage yanava kiyanne uba poddak hithapanko ithin ...... mun maara fun ne aran thiyenne.
Apoo ow... hithak papuwak nathuwa horakan karapu jathiyak.. ranil kiyanneth mahinda wage ma..anek unta horakan karanna lokuwata paara kapala dunna ekek.. mun udin paraduna eka nam loku sathutak..eth jeppan ge thama thiyenne gon balanse wada. Unta thama hariyata ratak karanne kohomada kiyala idea ekak na.. . Haal walata kohomada dunnna talks tika.. dan aye haal genna wena scene ekak thiyenne.. rajaye wee gabada wala තියෙන්නේ wee ton 60.. ..oken puluwan da ban mila palanaya karanna..fact vs. theories thama ithin,
oya mona kiwwath wadak karana kam , jeppoth wadakarayo kiyala kiyanna ba ban, mata nan me yakktuth dan satha pahakata wiswaasa na, habai ithin numbers cannot lie ne machan expenses e wage yanava kiyanne uba poddak hithapanko ithin ...... mun maara fun ne aran thiyenne.
so u a suggesting ranil and maithree(wife) is did good by wasting your tax money ?yako katta kala - ka gahala kunu katha ahagena parlimenthuwata ringanne higanno wage idala marila yannada?
100% agreed with your story.. matath okamai hithune, ekko rate infrastuctre eka megollanta handle karanna tharan lesi na, strict wadi hinda (nathan anik paththen kapilla daana kota) ekko most of the key components missed from the most of the tasks, so far meka thama mam dakke.Apoo ow... hithak papuwak nathuwa horakan karapu jathiyak.. ranil kiyanneth mahinda wage ma..anek unta horakan karanna lokuwata paara kapala dunna ekek.. mun udin paraduna eka nam loku sathutak..eth jeppan ge thama thiyenne gon balanse wada. Unta thama hariyata ratak karanne kohomada kiyala idea ekak na.. . Haal walata kohomada dunnna talks tika.. dan aye haal genna wena scene ekak thiyenne.. rajaye wee gabada wala තියෙන්නේ wee ton 60.. ..oken puluwan da ban mila palanaya karanna..