Chinese Ambassador hosted a dinner for former President Ranil Wickremasinghe for his upcoming birthday රනිල්ට ගූ බය ජෙප්පො දැන් තවත් බයේ දඟලයි

monson

Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    😍

    Chinese Ambassador hosted a dinner yesterday (Saturday 22) for former President Ranil Wickremasinghe for his upcoming birthday on Monday the 24th.

    o14KtsY.jpeg



     

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,927
    10,289
    113
    චීනා දන්නවා රනිල් ආයේ ජනාධිපති වෙනවා කියලා..
     
    • Wow
    Reactions: neyohk

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    මේක නම් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙනවා..
    යුරෝප්වල නම් කලින් birthday celebration අසුබ දේයක් විදියට දකින්නේ. චීන්නු හැමදේම අනිත් පැත්තනේ
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    මේක නම් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙනවා..
    යුරෝප්වල නම් කලින් birthday celebration අසුබ දේයක් විදියට දකින්නේ. චීන්නු හැමදේම අනිත් පැත්තනේ
    europe fail hutto! dan EU higana gubbayamak!
     
    • Like
    Reactions: neyohk

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    maithree u dumb bitch, u also wasted 6mil in UK tour right,,,,???? i thought u were honest women... balana kota thoth miniha wagema thama
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    maithree u dumb bitch, u also wasted 6mil in UK tour right,,,,???? i thought u were honest women... balana kota thoth miniha wagema thama
    Jeppo kiyana hama boruwama wishwasa karanna epa huththo.... ජනාධිපති ආර්යාව kiyanne..president ge wife..so she is entitled even we like or not.. jeppo anna umandaqa ganath pacha kiyala nondi wela inne..dan umbama balapana..un dapu list tika..ara bar list tika mathakada..serama cancel karanawa kiwwa..ara shoke ekata serama duwanne.... gon jeppek wela thama unge boru walata ahu wenna epa ban
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    Jeppo kiyana hama boruwama wishwasa karanna epa huththo.... ජනාධිපති ආර්යාව kiyanne..president ge wife..so she is entitled even we like or not.. jeppo anna umandaqa ganath pacha kiyala nondi wela inne..dan umbama balapana..un dapu list tika..ara bar list tika mathakada..serama cancel karanawa kiwwa..ara shoke ekata serama duwanne.... gon jeppek wela thama unge boru walata ahu wenna epa ban
    fact vs. theories thama ithin,

    oya mona kiwwath wadak karana kam , jeppoth wadakarayo kiyala kiyanna ba ban, mata nan me yakktuth dan satha pahakata wiswaasa na, habai ithin numbers cannot lie ne machan expenses e wage yanava kiyanne uba poddak hithapanko ithin ...... mun maara fun ne aran thiyenne.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    fact vs. theories thama ithin,

    oya mona kiwwath wadak karana kam , jeppoth wadakarayo kiyala kiyanna ba ban, mata nan me yakktuth dan satha pahakata wiswaasa na, habai ithin numbers cannot lie ne machan expenses e wage yanava kiyanne uba poddak hithapanko ithin ...... mun maara fun ne aran thiyenne.
    yako katta kala - ka gahala kunu katha ahagena parlimenthuwata ringanne higanno wage idala marila yannada?
     
    • Haha
    Reactions: gevin.456

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    fact vs. theories thama ithin,

    oya mona kiwwath wadak karana kam , jeppoth wadakarayo kiyala kiyanna ba ban, mata nan me yakktuth dan satha pahakata wiswaasa na, habai ithin numbers cannot lie ne machan expenses e wage yanava kiyanne uba poddak hithapanko ithin ...... mun maara fun ne aran thiyenne.
    Apoo ow... hithak papuwak nathuwa horakan karapu jathiyak.. ranil kiyanneth mahinda wage ma..anek unta horakan karanna lokuwata paara kapala dunna ekek.. mun udin paraduna eka nam loku sathutak..eth jeppan ge thama thiyenne gon balanse wada. Unta thama hariyata ratak karanne kohomada kiyala idea ekak na.. . Haal walata kohomada dunnna talks tika.. dan aye haal genna wena scene ekak thiyenne.. rajaye wee gabada wala තියෙන්නේ wee ton 60.. ..oken puluwan da ban mila palanaya karanna..
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    yako katta kala - ka gahala kunu katha ahagena parlimenthuwata ringanne higanno wage idala marila yannada?
    so u a suggesting ranil and maithree(wife) is did good by wasting your tax money ?

    track da ban ????

    Apoo ow... hithak papuwak nathuwa horakan karapu jathiyak.. ranil kiyanneth mahinda wage ma..anek unta horakan karanna lokuwata paara kapala dunna ekek.. mun udin paraduna eka nam loku sathutak..eth jeppan ge thama thiyenne gon balanse wada. Unta thama hariyata ratak karanne kohomada kiyala idea ekak na.. . Haal walata kohomada dunnna talks tika.. dan aye haal genna wena scene ekak thiyenne.. rajaye wee gabada wala තියෙන්නේ wee ton 60.. ..oken puluwan da ban mila palanaya karanna..
    100% agreed with your story.. matath okamai hithune, ekko rate infrastuctre eka megollanta handle karanna tharan lesi na, strict wadi hinda (nathan anik paththen kapilla daana kota) ekko most of the key components missed from the most of the tasks, so far meka thama mam dakke.

    kalin kiwwa government work force eka adu karanava kiyala , dan kiyala government vacancies 175K available kyala, ithin ehema wena kota government expenses eka wadi wenawane kohomath.
    ------ Post added on Mar 24, 2025 at 12:09 AM