Chitika වලින් සල්ලි$$$ හොයන හැටි දැනගන්න ඹ්න අය එන්&
හායි! යාලුවනේ මට Chitika register එකේ වෙලා publish කරන හැටි කියල දෙනවද? දන්නකෙනෙක් ඉන්න වනමි.
චිටික දන්න අය මේක දැක්කොත් නිකමිම හැරිල යන්න එපා චුට්ටක් Help කරලම යන්න.
මට තීනව ප්රශ්ණ ටිකක් චිටිකා ගැන
1 අපි Chitika register එකේ වෙන්න හොදම ක්රමය
Professional Publisher Program ද?Enterprise Publisher Program ද?
Referral Rewards Program ද?
අනික තමයි අපි google adsense වලට apply කරන්න යන blog එකේ url chitika එක වලට දැම්මට කමක් නැද්ද? adsense apply කරද්දි ප්රශ්නයක් වෙයිද?
එක වෙන්න ඹ්නෙද? මේකෙත් adsense වල වගේ approval එනකන් ඉන්න ඹ්නෙද?
තව එකක් google bloger sites චිටික වලට use කරන්න පුලුවන්ද?
chitika දන්න අය ඉන්නවනම් help කරන්න ලොකු help එකක්!
bump එකක්වත් දාන්න Thanks !
හායි! යාලුවනේ මට Chitika register එකේ වෙලා publish කරන හැටි කියල දෙනවද? දන්නකෙනෙක් ඉන්න වනමි.
චිටික දන්න අය මේක දැක්කොත් නිකමිම හැරිල යන්න එපා චුට්ටක් Help කරලම යන්න.
මට තීනව ප්රශ්ණ ටිකක් චිටිකා ගැන
1 අපි Chitika register එකේ වෙන්න හොදම ක්රමය
Professional Publisher Program ද?Enterprise Publisher Program ද?
Referral Rewards Program ද?
අනික තමයි අපි google adsense වලට apply කරන්න යන blog එකේ url chitika එක වලට දැම්මට කමක් නැද්ද? adsense apply කරද්දි ප්රශ්නයක් වෙයිද?
එක වෙන්න ඹ්නෙද? මේකෙත් adsense වල වගේ approval එනකන් ඉන්න ඹ්නෙද?
තව එකක් google bloger sites චිටික වලට use කරන්න පුලුවන්ද?
chitika දන්න අය ඉන්නවනම් help කරන්න ලොකු help එකක්!
bump එකක්වත් දාන්න Thanks !
