Chitika වලින් සල්ලි$$$ හොයන හැටි දැනගන්න ඹ්න අය එන්&

geethmt

Junior member
  • Jan 11, 2013
    318
    10
    18
    Chitika වලින් සල්ලි$$$ හොයන හැටි දැනගන්න ඹ්න අය එන්&

    හායි! යාලුවනේ මට Chitika register එකේ වෙලා publish කරන හැටි කියල දෙනවද? දන්නකෙනෙක් ඉන්න වනමි.
    චිටික දන්න අය මේක දැක්කොත් නිකමිම හැරිල යන්න එපා චුට්ටක් Help කරලම යන්න.
    මට තීනව ප්‍රශ්ණ ටිකක් චිටිකා ගැන
    1 අපි Chitika register එකේ වෙන්න හොදම
    ක්‍රමය
    Professional Publisher Program ද?
    Enterprise Publisher Program ද?

    Referral Rewards Program ද?

    නික තමයි අපි google adsense ලට apply කරන්න යන blog එ‍ේ url chitika එක වලට දැම්මට කමක් නැද්ද? adsense apply කරද්දි ප්‍රශ්නයක් වෙයිද?
    එක වෙන්න ඹ්නෙද? මේකෙත් adsense වල වගේ approval එනකන් ඉන්න ඹ්නෙද?
    තව එකක් google bloger sites චිටික වලට use කරන්න පුලුවන්ද?



    chitika දන්න අය ඉන්නවනම් help කරන්න ලොකු help එකක්!
    bump එකක්වත් දාන්න Thanks !
     

    Necrid

    Member
    Jan 31, 2013
    347
    15
    0
    Chitika eke salli gewanne paypal ekata, eka nisa un click ekata godakma adu gaanak denne. Register wela ad code eka aran daanna thiyenne. Traffic nathi site wala account un disable karanawa tikak balala
     

    geethmt

    Junior member
  • Jan 11, 2013
    318
    10
    18
    Chitika eke salli gewanne paypal ekata, eka nisa un click ekata godakma adu gaanak denne. Register wela ad code eka aran daanna thiyenne. Traffic nathi site wala account un disable karanawa tikak balala
    Thanks macha
     

    geethmt

    Junior member
  • Jan 11, 2013
    318
    10
    18
    Chitika eke salli gewanne paypal ekata, eka nisa un click ekata godakma adu gaanak denne. Register wela ad code eka aran daanna thiyenne. Traffic nathi site wala account un disable karanawa tikak balala

    Machan chitika disapprove unoth site eka hariyata hadala ayeth re-submit karanne kohomada ?
    thanks
     

    geethmt

    Junior member
  • Jan 11, 2013
    318
    10
    18
    Eka nam danne naha yalu, mage eka parama approve una
    Ok thanks kollo.
    chitika gewanawa hondaida?
    Ahuwata kamak nadda manda machan meka. umata masekara kiyak vitara enawada chitika eken.chitika gana podi idea ekai gannai machan ehema ahuwe.aulakda manda eka ahuwa eka.:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     

    Necrid

    Member
    Jan 31, 2013
    347
    15
    0
    Ok thanks kollo.
    chitika gewanawa hondaida?
    Ahuwata kamak nadda manda machan meka. umata masekara kiyak vitara enawada chitika eken.chitika gana podi idea ekai gannai machan ehema ahuwe.aulakda manda eka ahuwa eka.:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

    UK / canada visitorslata thama wadiyenma gewanne. Mama lokuwatama oka karanne naha danata nam. $250 - 300 wage thama labenne. Site ekata yata $75 adu kalama ithuru gaana mage athata enawa