Circumcision karapu un kavuda inne meke ?

chamil32

Well-known member
  • Dec 5, 2009
    17,019
    1,696
    113
    Matara
    Kellek innawada ?

    ow ban.. kellanam innawa thaama :P aurudu dekak wenawa..
    aulak wenne na ban oya kiyana tharam eka eka.. unta irisiyawata kiyanne...godak wela adinna puluwan ne..anika pirisudui ehema karama...mage senstive gathiya.naththetama nathi wela na ban..
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    ඇයි උබ කඩ්ඩෙන් අහන්නෙ/ අහපන්කො කෙලින්ම කොන කපපු උන් ඉන්නවද කියල මේකේ!!!
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    Joke neweyi machan serious :(


    එහෙම එකක් නෑ.. පෙරසම පස්සට කරන්න බැරි කේස් වලට ඕක කරනව ගොඩක් උන්..
    මටත් කරන්න ඕන කිව්ව..

    පස්සේ ඔය fap පාර දාද්දි ඇදිල කරල ගානට පස්සට යනව දැන්.. ඕන නෑ කිව්ව eඊට පස්සේ..

    දන්න කොල්ලෙක් කළා ඕක..
    මුල් දවස් ටිකේ නම් ගාවෙනකොට අමාරුයි ලු ජොකාගෙ එහෙම පස්සෙ තේරෙන්නෙ නැතුව යනව..
    වැඩේ කරද්දී ගොඩ වෙලාවක් කරත හැකි..

    කෙල්ලට ආතල්..

    ඒත් අර සංවේදීතාවය අඩු වෙන නිසා උබේ ආතල් නම් බහිනව ටිකක්..
     
    Last edited: