Macho...Mama Communication & CD center ekak patan ganna hithanai inne,,,
So mata ekata oyalagenuth loku help ekak ona,, mama ekata mulinma CD gadak ganna ona,,so mama CDs aduwata ganna puluwan thenak oyalagen dena ganna asai,,Colombo gena mama wediya dan na,,oyalata puluwannam oyala danna then mata kiyanna eka mata karana loku help ekak,,
Oyala danna thenak thiyenawa nam kiyanna,,,
THANKXXXXX
So mata ekata oyalagenuth loku help ekak ona,, mama ekata mulinma CD gadak ganna ona,,so mama CDs aduwata ganna puluwan thenak oyalagen dena ganna asai,,Colombo gena mama wediya dan na,,oyalata puluwannam oyala danna then mata kiyanna eka mata karana loku help ekak,,
Oyala danna thenak thiyenawa nam kiyanna,,,
THANKXXXXX
