Comunication & CD center

Dimuth_3k

Member
Dec 23, 2008
399
18
0
Kandy
Macho...Mama Communication & CD center ekak patan ganna hithanai inne,,,
So mata ekata oyalagenuth loku help ekak ona,, mama ekata mulinma CD gadak ganna ona,,so mama CDs aduwata ganna puluwan thenak oyalagen dena ganna asai,,Colombo gena mama wediya dan na,,oyalata puluwannam oyala danna then mata kiyanna eka mata karana loku help ekak,,

Oyala danna thenak thiyenawa nam kiyanna,,,

THANKXXXXX
:)
 

mudrana

Member
Jan 29, 2007
16,995
1,313
0
50හෙ පන්තියේ
පිටකොටුවෙන් අඩුවට ගන්න පුලුවන්. ඒත් Colombo වලට එන ගමන් වියදම එක්ක බලුවාම සමහර විට Kandy වලින් ගන්න එක ලාබ වෙන්න පුලුවන්.
 

Dimuth_3k

Member
Dec 23, 2008
399
18
0
Kandy
to get CD

machan,,mata 1st time CDs godak ona wenawane,,bcz man beluwe colombo walin gannai,,Thpgayata ganna puluwanne neda??????????