Desktop PC ගන්න බලාපොරොතු වෙන ELAKIRI කොල්ලෝ වෙනුවෙන්

Roma Rox

Member
Dec 23, 2012
2,366
208
0
ela ela mata danata OC karanna onna
passe balamu
mata uparima yanna puluwan 1,60 thama :no:
mage spec ekama gannath one ;)

1) ubata 160kata ubata awasya spec eka ganna ba machn. 170 wath yanwa ube spec ekata..

Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

Kingston HyperX Fury 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

MSI Geforce GTX 770 Twin Frozr Gaming OC 2GB GDDR5(3y) - 60,000/-

Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

ASUS DVD Writer - 2,750/-

Full System Price - 170,250/-

2) GTX 770 uba 60/- wiyadam karanawa kiyanne aparadayak machn.. R9 280x ekai GTX 770 atahara wenasa thiyenne 6% wage..ube spec eka price ekath ekka baluwama 6% wenasata uba 12 wadipura gewanawa kiyanne aparadayak.. thawa 8GB RAM ekak gahaganna salli bn.nath e salli walin ubata I7 yanna puluwan... ube kamathak machn.. hithala balahan..

3) ube spec eke ganata mn recommend karanne me spec eka.

Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

Kingston Hyper x 16GB (8GBx2) 1866MHz DDR3 (L/T) - 28,000/-

WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

ASUS DVD Writer - 2,750/-

Full System Price - 172,250/-


Thawa 2k dammanam Sapphire Radeon R9 280X Vapor-X 3GB GDDR5 ekama ganna thibba...

Intel Core i7 4770K 3.5GHz Quad Core (3y) - 46,000/-

MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

ASUS DVD Writer - 2,750/-

Full System Price - 171,250/-



4) Ube Budget ekata. ubata GTX 770 dala ube budget ekata yanna ba..

Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

ASUS DVD Writer - 2,750/-

Full System Price - 158,250/-


Machn mn podi advice ekak dunna witharai PC eka ganne ube salli walin. uba kamathi PC ekak ganin.. Hoda PC ekak ganna ona nisai mn kiwwe..
 
Last edited:

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල


    1) ubata 160kata ubata awasya spec eka ganna ba machn. 170 wath yanwa ube spec ekata..

    Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston HyperX Fury 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

    MSI Geforce GTX 770 Twin Frozr Gaming OC 2GB GDDR5(3y) - 60,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    ASUS DVD Writer - 2,750/-

    Full System Price - 170,250/-

    2) GTX 770 uba 60/- wiyadam karanawa kiyanne aparadayak machn.. R9 280x ekai GTX 770 atahara wenasa thiyenne 6% wage..ube spec eka price ekath ekka baluwama 6% wenasata uba 12 wadipura gewanawa kiyanne aparadayak.. thawa 8GB RAM ekak gahaganna salli bn.nath e salli walin ubata I7 yanna puluwan... ube kamathak machn.. hithala balahan..

    3) ube spec eke ganata mn recommend karanne me spec eka.

    Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 16GB (8GBx2) 1866MHz DDR3 (L/T) - 28,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

    Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    ASUS DVD Writer - 2,750/-

    Full System Price - 172,250/-


    Thawa 2k dammanam Sapphire Radeon R9 280X Vapor-X 3GB GDDR5 ekama ganna thibba...

    Intel Core i7 4770K 3.5GHz Quad Core (3y) - 46,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

    Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    ASUS DVD Writer - 2,750/-

    Full System Price - 171,250/-



    4) Ube Budget ekata. ubata GTX 770 dala ube budget ekata yanna ba..

    Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Cooler Master Hyper 212 Evo air cooler (1y) - 5,000/-

    Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    ASUS DVD Writer - 2,750/-

    Full System Price - 158,250/-


    Machn mn podi advice ekak dunna witharai PC eka ganne ube salli walin. uba kamathi PC ekak ganin.. Hoda PC ekak ganna ona nisai mn kiwwe..

    ela machan
    mata dvd rom ekayi,air cooler ekayi danata awashya na ekayi mama kiwe mage ganata ganna puluwan kiyala
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    machan processor 1i hard disk 1i ram 1i barclays 1k adui neda anith shop walata wada ?

    ow machn samanen adui. Processor eka redline ma ganin. anith ewa barclays giyata kamak na..Ram ekata barclays eke 3 year warranty bn denne. redline un lifetime
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    ela machan
    mata dvd rom ekayi,air cooler ekayi danata awashya na ekayi mama kiwe mage ganata ganna puluwan kiyala

    ado cooler ekai, DVD ekai dakama onnathan ubata hodata I7 ekakata yanna thibba bn.. ube kamathak.. ube GTX 770 nisa I5 thama yanna wenne.. awulak na ube kamathak..

    I recommend this spec....


    Intel Core i7 4770K 3.5GHz Quad Core (3y) - 46,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    Full System Price - 163,500/-



    Ube Spec eka


    Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    MSI Geforce GTX 770 Twin Frozr Gaming OC 2GB GDDR5 (3y) - 60,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    Full System Price - 162,250/-

    I7 ekai I5 ekai athara Rs 1250 ka wenasak thiyenne. uba hithala balala ganin machn..
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    ado cooler ekai, DVD ekai dakama onnathan ubata hodata I7 ekakata yanna thibba bn.. ube kamathak.. ube GTX 770 nisa I5 thama yanna wenne.. awulak na ube kamathak..

    I recommend this spec....


    Intel Core i7 4770K 3.5GHz Quad Core (3y) - 46,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC 3GB GDDR5(3y) - 48,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    Full System Price - 163,500/-



    Ube Spec eka


    Intel Core i5 4670K 3.4GHz Quad Core (3y) - 33,000/-

    MSI Z87-G43 (3y) - 19,000/-

    Kingston Hyper x 8GB 1866MHz DDR3 (L/T) - 14,000/-

    WD Blue 1TB 7200rpm HDD (2y) - 9,500/-

    Cooler Master Storm Enforcer (1y) - 13,000/-

    MSI Geforce GTX 770 Twin Frozr Gaming OC 2GB GDDR5 (3y) - 60,000/-

    Seasonic M12II 620W 80+ Bronze Modular (3y) - 14,000/-

    Full System Price - 162,250/-

    I7 ekai I5 ekai athara Rs 1250 ka wenasak thiyenne. uba hithala balala ganin machn..

    macho danata me power supply eka kohewath na bun. dan meka ennadda danna?
    mama kohomath me mase 10 pahuwela gannawa
    uba dapu spec eka hodayi.
    mata mulin i7 ekak ganna thama hitha tibbe
    mata VGA eka thama prasne tibbe. balamu thawa satiyak dekak
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    macho warranty adukarala gana adu karannadda danna
    life time onna bun 3y tibbanum hondatama athi
    anith euwath 2y withara tibbahama mada.

    mama me assemble karanna hadanne 3 weni eka :yes:
    danata mata hodata warranty service dunne barclyers witharayi
    oya unity eke inna anith unnam anthimayi aranyana ekama apahu denawa

    mage lap ekanum hp dv 6 ekak danata awurudu 4 wenawa thawama awulak na
    techno city eken gaththe :yes:
    (battery ekanam yaluwo setekema kelauna. ekanisa awulakna) :shocked:

    mama thawama redline gihin na. mepara balamu ungen aragena.
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    macho danata me power supply eka kohewath na bun. dan meka ennadda danna?
    mama kohomath me mase 10 pahuwela gannawa
    uba dapu spec eka hodayi.
    mata mulin i7 ekak ganna thama hitha tibbe
    mata VGA eka thama prasne tibbe. balamu thawa satiyak dekak

    machn podak redline ekata call ekak dala ahan power supply eka gana. un kiyai raidmax eka gana. uba oka genath dena puluwanda ahan.. un warranty adu karala ehema gana adu karala dena ekak na bn.. Ram walata Lifetime denne machn e company walin warranty ena widiya hinda...machn anith eka puluwan tharam warranty wadi than walin badu ganin.. VGA ekak loku ganak dila aran 2 year walin giyoth ubatama thama aparade kiyala hithenne awurudak warranty adu karagathata.. warranty wadi than walinma badu ganin.. casing wage ewatanam warranty onna.
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    hamba kadawal walin ganna epa yakune

    kochara kiwat me minsunta terne na ne appa

    ithin sinhala kada koheda thiyenne yakune...:D:D:D.. sinhala un lajja nathuwa hamba kadawala wada karanawathne bn padiyata.. ithin thawa mona kathada????
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    A few pointers.

    1. Don't go for K CPUs without B85 motherboards. The best processor for a B85 is a 4570. If you are going K, get a Z87 and overclock.
    2. Don't add coolers if you are not overclocing. No performance improvement.
    3. Don't go for 8GB of RAM until you spend atleast 30k on the graphics card.
    4. More RAM doesn't give better performance. 8GB is the maximum you should get. This is the biggest waste of money.
    5. The i5 4670K overclocked is faster than a 4770K for gaming because the 4670K overclocks better.

    For the 85k machine,
    Get 4GB RAM and something like a R7 260X or GTX750. The R7 240 is very low end.

    For the 150k machine,
    Get an i5 4570, drop the cooler, and get a GTX760 or a R9 280.

    For the 200k machine,
    Get a 4670K, Z87 motherboard, and get a GTX770.

    For the 300k machine,
    8GB RAM and a R9 290X.

    How can a BURUWA like u knw these things... :P
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    seasonic M12II-620 eka kohewath nane
    ehema unoth meka thama (Seasonic G550 550W 80+ Gold Modular) meka atiweyida? ganath wadyi bun.
    arun langa Core (i5 4670K) mekath na. barclayers ungenam tiyanawa.
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    seasonic M12II-620 eka kohewath nane
    ehema unoth meka thama (Seasonic G550 550W 80+ Gold Modular) meka atiweyida? ganath wadyi bun.
    arun langa Core (i5 4670K) mekath na. barclayers ungenam tiyanawa.

    un M12II-620 PSU eka genath denna ba kiwwada. un oka ain karala thiyenne Raidmax eka wikunaganna. unta eken hoda profit ekak athi seasonic ekata wada... poddak EGS ekatath call ekak dala ahala balanna genath denna puluwanda kiyala. Processor nam barclays ganna epa bn..EGS lagenuth ahanna genath denna puluwanda kiyala..Uba mokadda danawa kiwwa VGA eka machn...???

    http://www.eglobe.lk/
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    mama katha kale nam na bun. mata okkoma ekadawase ganna tiyanawanam honda. ekayi ehema damme.
    redline kalin kiyala tibbane thawa sathi dekakin withara processor genawa kiyala balamuko ethakota.
    balagena hitiyoth mata oka ganna wenneth na ;)
    macho games walatanam i7 yanna onnaneda? i5 athineda?
    gtx 770 danna hitiye.
    uba kiyapu R9 280X stock eke na kiyala tiyenne.
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    mama katha kale nam na bun. mata okkoma ekadawase ganna tiyanawanam honda. ekayi ehema damme.
    redline kalin kiyala tibbane thawa sathi dekakin withara processor genawa kiyala balamuko ethakota.
    balagena hitiyoth mata oka ganna wenneth na ;)
    macho games walatanam i7 yanna onnaneda? i5 athineda?
    gtx 770 danna hitiye.
    uba kiyapu R9 280X stock eke na kiyala tiyenne.

    Game gahanna I5 4570 ekath hodatama thi bn.. I7 yanna hodai nam hodai.. mn ubata i7 spec ekak ewwane..eka ganna puluwanne.. eke stock uth iwarada? machn unta call karahan bn. call karala ubata ona badu kawadda enne.. kawada wage genath denna puluwanda kiyala ahan..
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    mama katha kale nam na bun. mata okkoma ekadawase ganna tiyanawanam honda. ekayi ehema damme.
    redline kalin kiyala tibbane thawa sathi dekakin withara processor genawa kiyala balamuko ethakota.
    balagena hitiyoth mata oka ganna wenneth na ;)
    macho games walatanam i7 yanna onnaneda? i5 athineda?
    gtx 770 danna hitiye.
    uba kiyapu R9 280X stock eke na kiyala tiyenne.

    machn EGS ekata call ekak dipan. un Seasonic agent la.. un aniwaren ube PSU eka genath dei machn...