Desktop PC ගන්න බලාපොරොතු වෙන ELAKIRI කොල්ලෝ වෙනුවෙන්

Roma Rox

Member
Dec 23, 2012
2,366
208
0
machan honda game gahanna puluwan i7 ekak gannawanam monada balanna ona kiyapanko mata game gahanna ekak gannaona i7 desktop vga ehema honda thiyenne monada ewata saport karana M bord wisthara tikak dapanko mama koreawe inne mehen ganna

I7 4970k ekak nam ganne Z97 motherboard ekak aniwa ganin machn. VGA eka Radeon,GTX uba kamathi ekak ganin.. hoda VGA ekak gannawanam 750W 80+ gold PSU ekak aniwa dapan. hoda branded PSU ekak ganin. (Seasonic,Corsair) wage. Hoda cooling casing ekak ganin..

me magen spec ekak ubata

Intel Core i7 4790K 4.0GHz Quad Core
Asus ROG Maximus VII Gene(lankawe na) or MSI Z97 Gaming 9 AC
Sapphire Radeon R9 290 Vapor-X OC 4GB GDDR5
or
MSI Geforce GTX 780 Twin Frozr Gaming OC 3GB GDDR5
Kingston HyperX Fury 8GB 1866MHz DDR3 x 2 0r 4
Cooler Master Cosmos SE or Corsair Obsidian-series 750D
Corsair RM750 750W 80+ Gold Modular
Western Digital Black 2TB 7200RPM SATA 6Gbps
Corsair Force GS 120GB SATA 6Gbps Solid State Drive
Corsair H110 Hydro Cooler
 

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    mamath ekak gaththa :D:D:D:D

    Intel Core i5 4690k 3.5GHz
    MSI Z97 PC MATE
    KINGSTON HYPER 8GB
    MSI GFORCE GTX 770
    WD 1 TB
    SEASONIC G550W
    COOLERMASTER STORM SCOUT 2

    OKKOTAMA 161K una :P:P

    poto danna danna. :no:
    okkoma redline
    bus eke aragena awilola epauna colombo to warakapola :angry::angry:
     

    worldsbest

    Well-known member
  • Nov 17, 2009
    1,039
    63
    48
    මචන් මම හෙට Desktop PC එකක් ගන්න කොලබ යන්න ඉන්නේ. i3 එකක් වගේ ගන්න බලන්නේ. Red line, Barclays, Tulip, Pc Partner, Asia computers මේවට තමයි යන්න හිතන් ඉන්නේ. මේවගෙන් හොද එක මොක්කක්ද මචන්. උබල දන්නා වෙන හොද තැනක් තියනවද? මම දැනට බැලුව list එක පහල තියෙන්නේ. මේ set එකේ අවුල් මොනවද කියලා කියපන්කො. මේ set එක red line එකේ ගණන්.
    දැනට මගේ ලග lcd ඩිස්ප්ලේ එකයි(17'') dvd රෝම එකයි GForce 2 gb VGA එකයි තියනව.



    Gigabyte GA-B85M-D3H..............................12 000 (3Y)

    Intel Core i3 4130 3.4GHz Dual Core .......................................15,500 (3Y)


    Western Digital Blue 1TB 7200RPM SATA 6Gbps.................8,500 2Y
    Western Digital Blue 500GB 7200RPM SATA 6Gbps...............................7,000 2y
    Toshiba Nearline 1TB Enterprise SATA 6Gbps.....................................12,500 5y

    මේ hard set එකෙන් හොද මොකක්ද මචන්?
    Toshiba Enterprice එක හොදිද?

    Kingston HyperX Fury 4GB 1866MHz DDR3..................................6,500 Life time
    8GB එකේ ගාන ඩබල් 4 ඇති නේද?


    Cooler Master Elite 372 + 420W PSU.............................................9,500 1 Year

    මේකේ කෙසින් එකේ ඇතුලේ තිඉන්ත කොට් එකක් නැ. එක අව්ලක් නැ නේද? මෙහෙම නැතුව කසින් එක වෙනමයි පවර් සප්ලයි වෙනමයි ගත්තොත් 15ක් විතර යනවා.(Cooler master)
    Cooler master නැතුව වෙන චාසින් එකක් අව්ලක් නැද්ද?


    ඔක්කොම බජට් එක 52ක් විතර යනවා. :oo::oo:

    මචන්ලා පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්. :D:D

    WD eka ganin.
    enterprice HDD gaming walata adala na. ewa tiyanne raid1 wage seen walata
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    OC karan naththan K series CPU ekaki Z97 ekai gaththa eka aparade. Cooler ekak gaththoth mata PM ekak dapan, oya CPU eka OC karanna lesi.

    ela ela thawa podden unta waradila hayikaranawa cooler ekayi dvd rom ekayi :D. mama dakala epa kiwa.:P
    thawa masekin withara balamuko.
    games tikanam elatama wada.
    thawama UPS ekakuth na nikamma gahala tiyenne.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    OC karan naththan K series CPU ekaki Z97 ekai gaththa eka aparade. Cooler ekak gaththoth mata PM ekak dapan, oya CPU eka OC karanna lesi.

    macho uba power supply gana thread ekak dala tibbaneda

    macho dawal ekaparata danakota power supply eka athule short una wage dakka. athule coil ekak giniyamwelawage dakka.
    display eka thun hathara parakka off vawi on una.
    winadi 30 withara lede tibba.:no:
    dannam awulak na hondata wada. :D
    short wenakota key board eken current waduna mata. :angry:
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    mamath ekak gaththa :D:D:D:D

    Intel Core i5 4690k 3.5GHz
    MSI Z97 PC MATE
    KINGSTON HYPER 8GB
    MSI GFORCE GTX 770
    WD 1 TB
    SEASONIC G550W
    COOLERMASTER STORM SCOUT 2

    OKKOTAMA 161K una :P:P

    poto danna danna. :no:
    okkoma redline
    bus eke aragena awilola epauna colombo to warakapola :angry::angry:

    Patta machn.. Cooler ekak da ganin salli set wecha welawaka...