ඔන්න හංගගෙන ඉන්න Dollar රුපියල් කරගන්න.

Last edited:

රනිල් sir, dollar ලංකාවට එන්නේ නැතුව rate එක අඩු කරයි ද?undiyal ass in action black market unta loweth ridila
මම හදපු එකක් නෙවේ බං. FB එකේ share වෙච්ච එකක්. කොහෙන්ද ඔය rate එක ගත්තේ?
Dollar ලංකාවට එන්නේ නැතුව rate එක අඩු කරයි ද?Don't go out alone mate, Cattle thieves everywhere...
