ow machan, quality eka nam same, eth cost eka athin beluwama?ඉස්සරනම් ලාබ ඇති.තනිකර බිස්නස් එක යන්නෙ.ලංකාවේ උන් හිතන්නෙ ඩියුටි ෆ්රී එකේ තියෙන්නෙ කොලිටි අයිටම් කියල.ඩියුටි ෆ්රී එකට වඩා සමහර අයිටම් කොටුවෙ කොලිටි
කිසි තේරූමක් නෑ බන් ලාබෙකුත් නෑ..Duty free එකෙන් බඩු ගන්න එක ඇත්තටම ලාබද?
දැන් තියන ඩොලර් රෙට් එකත් එක්ක?
Same story as mine. Mama add eka pennuwama un eliyen ganna kiyala shape wuna.oka thanikara boruwak den. Liquor witharayi adu.
eka parak mama rata idan enakota air fryer ekak ganna baluwa duty free eken. Rs.14000k wage una. ekama softlogic eke sale dala thibba Rs. 12000 ganakata. mama unta e add eka pennala Rs.11500ta wage aragatta. unge thanikara boruwa. eliye price check karanne nethiwa ganna epa.
Koheda ban place ekaSame story as mine. Mama add eka pennuwama un eliyen ganna kiyala shape wuna.
Ehema mataka ne, Duty free eka atule shops wala nam ehema mataka hitinne naneKoheda ban place eka