ebay sell!!!

podi.kollo

Well-known member
  • Oct 9, 2012
    3,629
    529
    113
    In the Mirrôr
    machanla man ebay sell karanda new account ekak haduwa.mage us verified karapu paypal ekath ekata link kara.ebay account eke srilanka details tma damme.iye tma account eka hadala items 3k sell karanda damma.ewa list una.but ada mata email ekak ewala mage ebay account eka suspend kiyala:(:(

    60156435.png


    60156435.png


    29055267.png


    29055267.png


    log unahama ohoma watenawa...:(:(
    mekata mokadda karanda oni??????:confused::confused:
    plzzzzz danna aya kiyala denawada?
    loku udauwak mchnla...
     
    Last edited: