Guys, thread ekak post kalata passe, eke main content area eka ona kaleka, eka digatama edit kara kara ayemat post karanna puluwan widihata thread ekak danne kohomada? [e kiwwe thread eke dana first post eka ona welawaka edit kara kara post karanna puluwan widihata honde.]........???????????



ethakan ehema karanna be 



ඔයා දැම්ම ත්රෙඩ් එක පැය 24 ක් ඇතුලත ඔයාටම edit කරන්න පුලුවන්... 

