Emergency light help

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    machanla mata podi help ekak denawada emergency light ekak hada ganna

    mata UPS ekaka battery ekak nikan hamba una so nikan tiyana eke current eka giyama room eke bulb ekak pathu wena widihata hada gana mokak hari system ekak nadda.. auto charge wennat one

    meke tronic danna aya inawane so podi idea ekak denako.. :nerd::nerd:


     

    roshan bro

    Well-known member
  • Oct 25, 2012
    2,198
    269
    83
    Kandy
    bump thama machan, ape kollek ups ekata car battery 2k dala light giyama gedaratama light denna hadala thiyenawa.