meke unta ona krna eka kiwwoth link deyi baganna.

mn tikak baluwa mcn, e tiken oonama eka choose karala oyata pm ekak danndalink eka denna oyata mokadda ona karanne ?
PC ekak danna mama aran denna try karanm![]()
mn tikak baluwa mcn, e tiken oonama eka choose karala oyata pm ekak dannda
BUMP
Thank you mcnlaaaPC ekak danna mama aran denna try karanm
