Facebook වලින් කෙල්ලෝ දාගන්න පුළුවන් ද ?

Juza

Well-known member
  • Aug 5, 2023
    278
    303
    63
    Friends Ubala Facebook ek People You May Know Ekn adurana nathi Kello ta Req Danawada ?

    Un Eka Parama ahuvoth ai mawa add karagtha kiyala Mokada karanne ?

    Kohomada Iselama Unta Msg Karanne ?

    Jok karana nathuwa kiyanna Friends Gadarin Mata Kank hoyanawa un Set naha Manma Kank Hoyagana Hithwua.
     

    baluthadiya

    Well-known member
  • Oct 2, 2023
    248
    289
    63
    කළු කැත මිටි එවුන් req යැව්වම තමා එහෙම අහන්නෙ.. මම රිතික් රෝෂන් වගේ අඩි 6.. මට දවසට කෙල්ලෝ req 5,6 එවනවා.. උබලට කොයින්ද මේවා බුහහා..
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,385
    1
    101,273
    113
    34
    Kalutara
    add karagaththe kiyala mokada ahanna ubawa un add karaganna epai. uba epai ethakota ungen ahanna ai mawa add karagaththe kiyala.

    anika oya ganu namwalin inna 90% ma fake accnt. lock karagena tyena accnt kohomatath wishwasa na.
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider and Juza

    baluthadiya

    Well-known member
  • Oct 2, 2023
    248
    289
    63
    add karagaththe kiyala mokada ahanna ubawa un add karaganna epai. uba epai ethakota ungen ahanna ai mawa add karagaththe kiyala.

    anika oya ganu namwalin inna 90% ma fake accnt. lock karagena tyena accnt kohomatath wishwasa na.
    Facebook එකේ ගෑනුන්ට පැණි හලන්න ගිහිම් උගත් පාඩම් නේද හෙසාන්
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,986
    13,887
    113
    🤍
    ehm aulak naaa .... story ehekata man nam She is hot kiyl dnnw ... ethkot un ahnw kauda kiyla ehema adan ynna tiyenne ... love nm krnna neme mn msg dnne
     
    • Like
    Reactions: Juza

    Juza

    Well-known member
  • Aug 5, 2023
    278
    303
    63
    Eyath Mata Message kara Mata Eya kamathi wage

    Eyage Kalin Kolla Gana Mama ekka kiyanna gtha , e kolla ekka sex karala naha kivva athin allla naha kivva. hoda kank hoyanawa kivva kathawa daws ganak ahagena yanakota man ganami kiyanne kiyala mata hithuna nisa Man ahuwa Oya mata kamathida kiyala eki Mata Kiyanna thiyena narakama vachana walin banna Kuhakaya irishiyaa karaya kiyala banna habai eki block kare naha man block karanakama banna monawath nokiya innakota banna matama wadayak nisa block kara man


    කළු කැත මිටි එවුන් req යැව්වම තමා එහෙම අහන්නෙ.. මම රිතික් රෝෂන් වගේ අඩි 6.. මට දවසට කෙල්ලෝ req 5,6 එවනවා.. උබලට කොයින්ද මේවා බුහහා..
    :lol:
    add karagaththe kiyala mokada ahanna ubawa un add karaganna epai. uba epai ethakota ungen ahanna ai mawa add karagaththe kiyala.

    anika oya ganu namwalin inna 90% ma fake accnt. lock karagena tyena accnt kohomatath wishwasa na.
    Ow kollo Vanna Puluvn eth Real Ekk Samanayan Mata Haduna Gana Puluvn
    ehm aulak naaa .... story ehekata man nam She is hot kiyl dnnw ... ethkot un ahnw kauda kiyla ehema adan ynna tiyenne ... love nm krnna neme mn msg dnne

    math love karanna namai nikan katha kara kara inna ekek thamai hoyane
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 11:05 AM

    who tf uses FB now? unless some old fuckers
    try twitter, Instagram or snapchat
    ok
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 11:06 AM