මේකයි සිද්ධීය
මගේ යාළුවෙක් කරන FB Group එකක් තියෙනවා...
“satellite කතා“ කියල එකක්.
members ලා 14.5K විතර හිටියා, සම්පූර්ණයෙන්ම satellite ටීවී ගැන මුල සිට සරළව තිබුන Group එකක්. ලඟදි පකිස්තාන් කාරයෙක් Group එකට ඇවිල්ල තියෙනවා. ඌ මුලින් හොඳට ඉඳල, පස්සේ ටිකක් කේස් දාන්න පටන් අරගෙන. අද දවල් වෙනකොට Group එක block කරල.
මේක ගොඩදාගන්න විදිහක් කියපල්ලා...
මගේ යාළුවෙක් කරන FB Group එකක් තියෙනවා...
“satellite කතා“ කියල එකක්.
members ලා 14.5K විතර හිටියා, සම්පූර්ණයෙන්ම satellite ටීවී ගැන මුල සිට සරළව තිබුන Group එකක්. ලඟදි පකිස්තාන් කාරයෙක් Group එකට ඇවිල්ල තියෙනවා. ඌ මුලින් හොඳට ඉඳල, පස්සේ ටිකක් කේස් දාන්න පටන් අරගෙන. අද දවල් වෙනකොට Group එක block කරල.
මේක ගොඩදාගන්න විදිහක් කියපල්ලා...
Last edited:
