machanla ape nangi kenekge name ekata fake prof ekak hadala please meka report karala sup ekak denna! boru neme.balanna thaama friends la poddayiinne. anika eka 4to ekayi daala thiyenne! sooo help me!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002540554418&sk=photos
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002540554418&sk=photos

oooka aayeth hadayi balamu. ehema unoth kiyannan!! thanks alot machanla!