කම්පැනි වගේ කට්ටිය දාල වැඩ කරනවා ඇති.ochchra orders handle krnne kohomdaa?
මාසෙට පට්ට ගානක් හොයනවා ඔය වගේ සමහර අකවුන්ට්. ඕවල avg price 50- 100 , avg delivery time 3 days වගේ තියෙන්නේ.
කම්පැනි වගේ කට්ටිය දාල වැඩ කරනවා ඇති.ochchra orders handle krnne kohomdaa?
ochchra orders handle krnne kohomdaa?
ඔය උඩ මම දාල තියන ඒව නම් 3-4 ක් දාලා කරන්න බෑ හැබැයි.100-200 ක් වත් ඉන්න ඕනhodatama wada karana 3-4 denek allan sub denna ona... wade monitor karana eka ubage wadak..... mam danna nuwara kollek hitiyaa.... uu office ekak daagena 4 denek ta wage job deela ude 8-5 wada kara.. nuwara town ekemai... ree ta uui, wifui wada karala mesg balance karanwa...
karanna puluwan dedicated team ekak ona.... eka dawasak wada karama anik dawase offline yana, exam thiyena, lamayata sanipa nathiwena wage excuse thiyana un ekka meka karanna baa....
ewa lankawe acc da?ඔය උඩ මම දාල තියන ඒව නම් 3-4 ක් දාලා කරන්න බෑ හැබැයි.100-200 ක් වත් ඉන්න ඕන
නෑ . ඕවා ඉන්දියා , UAE වගේ ඒවා වගයක්..ewa lankawe acc da?
Thani 1k neamaine ban karanne.ohama awunta team 1kma innawaneochchra orders handle krnne kohomdaa?
e category eka mokak da bn?ඔය උඩ මම දාල තියන ඒව නම් 3-4 ක් දාලා කරන්න බෑ හැබැයි.100-200 ක් වත් ඉන්න ඕන
බුදු අම්මෝ යකෝ මට නම් වැඩ දෙකක් එකට කරන්න බැහැ ඔලුව රිදෙනවාAI කියලා වැඩ නැත්තේ නම් නෑ මචන් .. ඕන තරම් තියනව තියන උන්ට.
![]()
මම නම් කියන්නේ අලුත් සිස්ටම් එක හොදයි.. සීන් එකේ ටච් එකේ ඉන්න පුලුවන ඒ විදියට සිස්ටම් එකක් තියෙද්දී.. කලින් මාසෙට සැරයක් නිසා මාසෙම ඔහේ යන්න දීල බලන් ඉන්නව. දැන් parameters ගොඩක් තියනව , එක එක විදියට ගිග් වල තත්වය කොහොමද කියලා දැනගන්න පුලුවන්.. Success Score එක හරියට ගොඩ දාගත්තොත් හරි..

ඔය දවස් 3ක 4ක වැඩ බන්..බුදු අම්මෝ යකෝ මට නම් වැඩ දෙකක් එකට කරන්න බැහැ ඔලුව රිදෙනවා![]()
ඔය Logo මචංe category eka mokak da bn?
මම අද දවසට වැඩ 6ක් කරා 30$ වල. ඒකෙන් 40% මගේ වැඩ කරන යලුවෙක් ඉන්නව ඌට දෙනව. අනිත් ටික මට. 25ක් විතර තියෙනව ශේප්. වැඩිපුර එන වැඩ කරගන්න විදියක් නෑ. පෙරේත කමට ගත්ත වගේ නෙවෙයි කෙලවෙනවා. ඔය ගොඩක් ඕඩර්ස් තියෙන උන් එකෙක් නෙවෙයි කරන්නෙ වැඩ කරන්න සෙට් එකක් ඉන්නව උන්ට.ඔය දවස් 3ක 4ක වැඩ බන්..
ඔය මම දැම්මේ AI නිසා වැඩ නෑ කියල හිතන එක වැරදි කියල පෙන්නන්න..
ඔය Logo මචං
------ Post added on May 13, 2024 at 11:14 AM