email hena que ekak thinawa kiyala dan email walin ena request ganna eka nawattalalu. regional office ekata gihin PIN ekak araganna kiyala kiyanne.ow, tax pay kale nathi unath return eka submit karanna one
email eka update karaganna IRD ekata email ekak danna one
[email protected]