Mchn, PM ekak dannako. Dewal tikak thiyenawa ahaganna. Mata PM ekak danna be oyata error ekak enawa.https://www.frimi.lk/faqs
Annual fees ne kiyala tiyenne.. virtual debit card ekak app eke tiyenwa.. physcial card ekak gannama ona ne.
USD payments walata waasi.. selling rate ekatamai kepennne.. wena ewa wala rs 10-15 wedi.. (processing fees)