~fun chat~

ctt

Member
Apr 30, 2009
1,038
11
0
එලොව
Dihan: ko harida?
Chanaka: hari macn
so so
Dihan: mee ubawa kepenna denne nee. mama captain ta kiyala hari ubawa dannam
Chanaka: ela elaaaaz
Dihan: ok..mee, uba ude negitinne keeyata witharada?
Chanaka: 10ta
ei?
Dihan: ei yako Elmo karaya ubata arivi. uoo ude 4 ta negitinawa
Chanaka: fatta
uba bonawada?
Dihan: monawada? arakkuda, biyarda , viskida, brandida?
neththam wathurada?
Chanaka: arakkuda, biyarda , viskida, brandida
Dihan: hi
Chanaka: hiiii
kiyapanko
mamanm raaaa bonne
Dihan: aka thamai mama ahuwe monawada, ?
mata raa gadata wamane yanawa ban
bonna kalin yanawa
mee, oya 10ta negitina purudu damma ath ara ganin
Chanaka: mara sene eka
Dihan: neththan ubata captain gedara inna amaruwei
makadda?
Chanaka: adoo raa=bear
nama witarai wenas
Dihan: wenna athi. mama nam bonne kasippu. mepeththe free of chatge
charge
Chanaka: elane
galle kasi freeda?
Dihan: eladathn ahanawa. peththeeyo, gonusso, katusso and geradi with water
hemadama policeyen paninawa. wedak neee
Chanaka: kick eka fattane ban
Dihan: hora police thamai
Chanaka: uba raa beela balapan
full athal
Dihan: shirawata uba bela thiyanawada?
Chanaka: ow yakoooo
adath bonawa
Dihan: oya peththe hoda badu athina?
Chanaka: hora na ban. original pol raaa
 
Last edited:

feed

Member
Nov 14, 2008
4,563
279
0
oba nodani,mulu lowama dani...
0002014F.gif
0002014F.gif