Good Health Insuarance

blackheart

Well-known member
  • Apr 30, 2019
    986
    683
    93
    Sri lanka insurance, softlogic dekama hodai. Hodta policy eka gana danaganna. Hospital inna dawas ganata pay karanawa earning lost wenwatat. Man ahauwa atak wage kadila, hospital ekn discharge karala gedara awila wada karanna baruwa iddi gewanawad kiyala.. kora una kastiya
     

    Bunji Kuraki

    Well-known member
  • Mar 14, 2023
    1,531
    2,537
    113
    මාළඹේ
    Softlogic එකේ දැන් පොඩි අවුලක් තියෙනවා කියලා කියනවා. පොඩ්ඩක් හොයලා බලලා දාන්න.
     

    dbug

    Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,841
    2,490
    113
    5 years wagge.. godak long term nathi mulu Family ekatama daanna puluwan insurance monawada thiyenne..?
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,685
    8,946
    113
    kandy
    Softlogic hodai.habai dan AIA ekata vikunanawa kiyanwa. aththda danne na. SLIC ekath shep. Celinco th honda athi. anik ewa nam sure na mama hithana hatiyata
     

    Bunji Kuraki

    Well-known member
  • Mar 14, 2023
    1,531
    2,537
    113
    මාළඹේ
    mokadda auvla.?
    Softlogic එක පහුගිය කාලේ දරා ගන්න බැරි තරම් Claims දීලා දැන් හිර වෙලා කියලා තමයි කියන්නේ.
    උදා : රු.10 Claim එකට රු.12 දෙනවා. එතකොට බිස්නස් වැඩි වෙනවනේ.