Google Street View එකේ ෆොටෝ ගහපු පරණම අවුරුද්ද.. 😱😱😱

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,376
    1
    101,247
    113
    34
    Kalutara
    1970 ජනවාරි තමා Street View පොටෝ ගහල තියෙන පරණම අවුරුද්ද විදිහට තියෙන්නේ. ඒ පොටෝ ගහල තියෙන්නේ ටොන්ගා දූපතේ පාරවල් වල... 🥴🥴🥴



    iYjBRmm.png





    https://www.google.com/maps/@-21.23...try=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoASAFQAw==
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    1970 ජනවාරි තමා Street View පොටෝ ගහල තියෙන පරණම අවුරුද්ද විදිහට තියෙන්නේ. ඒ පොටෝ ගහල තියෙන්නේ ටොන්ගා දූපතේ පාරවල් වල... 🥴🥴🥴



    iYjBRmm.png





    https://www.google.com/maps/@-21.2371554,-175.1081125,3a,75y,191.2h,65t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipMaHxLk-g4hSJFfMEKpjvgOObXbUDj5ZxQ1s_wE!2e10!3e11!6shttps://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipMaHxLk-g4hSJFfMEKpjvgOObXbUDj5ZxQ1s_wE=w900-h600-k-no-pi25.001850494559903-ya59.8319611892143-ro0-fo100!7i7680!8i3840?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoASAFQAw==
    අම්මෝ වෙබ් සයිට් adress වාහනේ ගහගෙන ගිහින් ඒ කාලේ
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,325
    113
    Ohio, USA
    Nodanna Deywal Kiyanna Epa Ban... Image Eka Matha Kaale Gahapu Ekak... Image Eke Meta Exif Data Eke Date Eka 1970 Enawa Samahara Camera wala Default . Ehema Date Eka waradi Nam Aka Street View Eketh Pennanne Waradi Date Eka. Aka Publish karanna kalin Check karanna Oney.
    MEYPHOTO EKA GOOGLE EEY STREET VIEW EKATA DAALA THIYENNE 2018-12-31.
     
    Last edited:

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ඕක නම් වෙන්න බැහැ බන්. ඔකේ තියෙන්නේ .com ඩොමේන් නේම් එකක්. ඔය ඩොමේන් ඇඩ්‍රස් එකක් මුලිම රිලීස් කලෙත් 1985. 1970 ගනිපු ෆොටෝ එකක .com ඩොමේන් එකක් කොහෙත්ම තියෙන්න විදියක් නැහැ
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ඕකේ තියන වාහන මොඩල් වල හැටියට නම් මට හිතෙන්නේ ඔය ෆොටෝ අරන් තියෙන්නේ 2000 - 2010 අතර කාලේදී වගේ
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,325
    113
    Ohio, USA
    ඕක නම් වෙන්න බැහැ බන්. ඔකේ තියෙන්නේ .com ඩොමේන් නේම් එකක්. ඔය ඩොමේන් ඇඩ්‍රස් එකක් මුලිම රිලීස් කලෙත් 1985. 1970 ගනිපු ෆොටෝ එකක .com ඩොමේන් එකක් කොහෙත්ම තියෙන්න විදියක් නැහැ
    ඕකේ තියන වාහන මොඩල් වල හැටියට නම් මට හිතෙන්නේ ඔය ෆොටෝ අරන් තියෙන්නේ 2000 - 2010 අතර කාලේදී වගේ
    https://elakiri.com/threads/google-street-view-එකේ-ෆොටෝ-ගහපු-පරණම-අවුරුද්ද-😱😱😱.2198122/post-30530731
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබනම් හේෂාන් තනිකදවම ඉදපන්. නැත්නම් තව ගෑනියෙක් මෝඩ ගැනියෙක් වෙනවා උබ එක්ක ඇවිත්
    ඒකාලේ Internet කියලා එකක් තිබ්බෙත් නැහැ නේ බං
    මොනවද ගහපු Brand එක


    oka thaniyama inna nisa udenma bila wage
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උබනම් හේෂාන් තනිකදවම ඉදපන්. නැත්නම් තව ගෑනියෙක් මෝඩ ගැනියෙක් වෙනවා උබ එක්ක ඇවිත්


    නැත්තන් මූ ගෑනු හොයන්ඩ ගිහින් දාර ලොල්ලෙක්ගෙන් පුකේ ඇරගන්නව

    මේකෙ අර කෙල්ලෙක්ට නන්ස්ටික් වේෂි කියල බැන්නට මූ ඒ කෙල්ල අතිනුත් මේවගේ ගොන් කතා කියල ඇති
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    1970 ජනවාරි තමා Street View පොටෝ ගහල තියෙන පරණම අවුරුද්ද විදිහට තියෙන්නේ. ඒ පොටෝ ගහල තියෙන්නේ ටොන්ගා දූපතේ පාරවල් වල... 🥴🥴🥴



    iYjBRmm.png





    https://www.google.com/maps/@-21.2371554,-175.1081125,3a,75y,191.2h,65t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipMaHxLk-g4hSJFfMEKpjvgOObXbUDj5ZxQ1s_wE!2e10!3e11!6shttps://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipMaHxLk-g4hSJFfMEKpjvgOObXbUDj5ZxQ1s_wE=w900-h600-k-no-pi25.001850494559903-ya59.8319611892143-ro0-fo100!7i7680!8i3840?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoASAFQAw==
    Glitch ekak bn
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda