Hardware Big උදව්වක් ඔනි..... මචාලා මට හේල්ප් කරන්නකෝ.................


මචන් මගේ PC එක උදේට ඔන් කරහම separate Vga එකෙන් Display එන්නෙ නැහැ එත් Onboard Display එනවා.මම Mother එක ගත්තේ Barclays Banbalapititiya එකෙන්. උන් කියනවා අවුල තියෙන්නේ Mother Board එකේ කියලා. එක හින්දා Motherboard එක මාරු කරා. අයෙත් අද උදේ separate Display අවේ නැහැ.එත් Onboard Display එනවා.ආයෙත් PC එක ඔෆ්ෆ් කරලා ඔන් කරහම සමහරක් විට separate Display එනවා. මචන් අවුල මොකේද තියෙන්නේ?VGA එකේද නැත්නම් Motherbard එකේද නැත්නම් Ram එකේද




Last edited: