Ithin un gov eken dunna sahana kale aran ne.un wereddak karala naneloan aran gewala nethuwa kiyawana ponnayage pukata pain gahala kuduwata danna thibbe. P police balan innawa neh
Bageta bagayak un video eka balala thiyanne kohenda kiyala hithaganna ba banIthin un gov eken dunna sahana kale aran ne.un wereddak karala nane

1.40 baluwe mun methana nithiyen pita kiayala penawa lawyer sadda naha, layer penna anith eka nithiya katha karanwa lawyer sadda nahaBageta bagayak un video eka balala thiyanne kohenda kiyala hithaganna ba ban![]()
