bios walata vairus akak awith vairus aka nam remove kara ath bios mukuth nehene...mokakda karanna puluwan ???????







bios chip aka kiyanne mokakda banbios chip ekai barrty ekai podak galore balapan

hadanna widihak attema nedda ban ?BIOS ekata virus ekak gahuwoth ithin SORRY.LK thamaaa....
![]()
sure ne oka board eka kiyala?
ehenam bios update karapan machan.baya venna deyak na
http://downloadmirror.intel.com/19833/eng/CNG4110H.86A.0018.EB.EXE
