Usb Webcam එකක් Share කරන්නෙ කොහොමද?
එක PC එකක සෙට්කරල තියන webcam එකක් network එකෙන් වෙන PC එකකින් බලන්න හදාගන්න තමයි ඕනේ. Normal විදිහටනම් share කරන්න බැහැ.
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් help එකක් දෙන්න.
එක PC එකක සෙට්කරල තියන webcam එකක් network එකෙන් වෙන PC එකකින් බලන්න හදාගන්න තමයි ඕනේ. Normal විදිහටනම් share කරන්න බැහැ.

දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් help එකක් දෙන්න.



