Ay bn uba oka karanne ? IT monawa hari karannaSLIIT eke psychology degree eke fees keeyda bn?![]()
degree eka karanna onakamk tynwa nam oke number tiynwane. call krla ahapanSLIIT eke psychology degree eke fees keeyda bn?![]()
karala wadak thiyeda kiyalath ahanawane mun ammapa.Owa karala wadak thiyanawada ban
