ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

Help?

  • Thread starter coolmanaram
  • Start date Jun 10, 2019
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
coolmanaram

coolmanaram

Well-known member
  • Jun 24, 2011
    2,128
    713
    113
    Fridge එකේ CooL
    • Jun 10, 2019
    • #1
    Car cam eke chip eka Recover karapu video files thiyenne .MOV file type eken. ewa play karanna widiyak kiyanna puluwanda? :sorry:
     
    Reply
    NK123

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    • Jun 10, 2019
    • #2
    coolmanaram said:
    Car cam eke chip eka Recover karapu video files thiyenne .MOV file type eken. ewa play karanna widiyak kiyanna puluwanda? :sorry:
    Click to expand...

    quicktime player
     
    Reply
    ryandok

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    • Jun 10, 2019
    • #3
    convert පාරක් දාගන්න convertor එකකින්.




    https://www.any-video-converter.com/products-freeware/
    Click to expand...
     
    Reply
    ThisaraMalintha

    ThisaraMalintha

    Well-known member
  • Nov 16, 2015
    8,612
    7,331
    113
    ගෙදර
    • Jun 10, 2019
    • #4
    vlc eken play karanna puluwan.

    convert karaganna one nm https://handbrake.fr/ use karannna
     
    Reply
    coolmanaram

    coolmanaram

    Well-known member
  • Jun 24, 2011
    2,128
    713
    113
    Fridge එකේ CooL
    • Jun 10, 2019
    • #5
    recover kara video files play wenneth na convert karanna add karannath ba neh :confused:
     
    Reply
    kinkon

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,986
    2
    116,128
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    • Jun 10, 2019
    • #6
    Apple format ekak neda
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    TrashPanda
    IPG testing from bank's side
    • TrashPanda
    • Jun 8, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    1
    Views
    131
    Jun 8, 2026
    harshasoon
    harshasoon
    Emios
    Youtube help
    • Emios
    • May 8, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    4
    Views
    222
    May 8, 2026
    Susa911
    Susa911
    London Mahathun
    Help - Download Embedded Videos
    • London Mahathun
    • Mar 29, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    4
    Views
    272
    May 7, 2026
    dog123
    dog123
    kazzen
    XXX Videos download karanna niyama bandayak
    • kazzen
    • Jul 16, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    23
    Views
    2K
    Jul 17, 2026
    Clockwork
    Clockwork
    chullahattipadopana
    AMP ekek pilibada prashayak
    • chullahattipadopana
    • May 5, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    1
    Views
    109
    May 5, 2026
    kingcapton
    K
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom