ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

Hi

  • Thread starter ama_li
  • Start date Jan 16, 2008
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Next
First Prev 2 of 4

Go to page

Next Last
ama_li

ama_li

Member
  • Jan 9, 2007
    2,538
    0
    0
    • Jan 16, 2008
    • #21
    malkavi said:
    Ammooooooooo..............:shocked: :shocked:

    babaaaaa...............:P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:


    Me aththatama moko wune....???:confused:
    Click to expand...
    mata ek acsess karanna beruwa thibuna:rolleyes: :confused:
     
    Reply
    malkavi

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    • Jan 16, 2008
    • #22
    ama_li said:
    mata ek acsess karanna beruwa thibuna:rolleyes: :confused:
    Click to expand...

    Aaa....ae moko ae...??
     
    Reply
    ama_li

    ama_li

    Member
  • Jan 9, 2007
    2,538
    0
    0
    • Jan 16, 2008
    • #23
    tckrockz said:
    :lol: :lol: :lol: :lol: mechara kal awe nathi wunama ithin hithane owa thama :P nathnam wedding eka wath gathada??
    Click to expand...
    wedding.........budu ammo.........nathooooooooooooo:D
     
    Reply
    ama_li

    ama_li

    Member
  • Jan 9, 2007
    2,538
    0
    0
    • Jan 16, 2008
    • #24
    malkavi said:
    Aaa....ae moko ae...??
    Click to expand...
    ane manda... mokada kiyala
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #25
    ammeeee ama dakka kal... kohomada ithn?? ada uni nemeida????
     
    Reply
    tckrockz

    tckrockz

    Member
  • Sep 24, 2006
    26,754
    13
    0
    • Jan 16, 2008
    • #26
    ama_li said:
    wedding.........budu ammo.........nathooooooooooooo:D
    Click to expand...
    :lol: :lol: :lol: ehenam ithin moko wunen :S mr ama_li eka honey moon giyada:lol: :lol:
     
    Reply
    malkavi

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    • Jan 16, 2008
    • #27
    Novindu said:
    ammeeee ama dakka kal... kohomada ithn?? ada uni nemeida????
    Click to expand...

    Adooo noviyaaa.........umbawa dakka kal..................:shocked: :shocked: :shocked:
     
    Reply
    Sujakshan

    Sujakshan

    Member
  • Jul 2, 2006
    9,365
    4
    0
    37
    NY,USA
    • Jan 16, 2008
    • #28
    WC
     
    Reply
    malkavi

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    • Jan 16, 2008
    • #29
    ama_li said:
    ane manda... mokada kiyala
    Click to expand...

    :confused: :confused: :confused: :confused:
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #30
    malkavi said:
    Adooo noviyaaa.........umbawa dakka kal..................:shocked: :shocked: :shocked:
    Click to expand...
    hehe... ehema thama machan...kalin dakkahamane age wadi wenne:P:P:P
     
    Reply
    malkavi

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    • Jan 16, 2008
    • #31
    Novindu said:
    hehe... ehema thama machan...kalin dakkahamane age wadi wenne:P:P:P
    Click to expand...

    ammeee..........umbe agee...........:lol: :lol: :lol:

    Ela....ela....mehema hari dakapu eka loku deyak......:) :) :) :yes: :yes: :yes:
     
    Reply
    tckrockz

    tckrockz

    Member
  • Sep 24, 2006
    26,754
    13
    0
    • Jan 16, 2008
    • #32
    malkavi said:
    Adooo noviyaaa.........umbawa dakka kal..................:shocked: :shocked: :shocked:
    Click to expand...
    eka thama...novia wath ada dakke :P munta monwa wela da danne na :P
     
    Reply
    ama_li

    ama_li

    Member
  • Jan 9, 2007
    2,538
    0
    0
    • Jan 16, 2008
    • #33
    Novindu said:
    ammeeee ama dakka kal... kohomada ithn?? ada uni nemeida????
    Click to expand...

    uni thamai... wena kohe yannada? kohomada jeewithe?
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #34
    malkavi said:
    ammeee..........umbe agee...........:lol: :lol: :lol:

    Ela....ela....mehema hari dakapu eka loku deyak......:) :) :) :yes: :yes: :yes:
    Click to expand...
    hehe ekane massina kiyanneee..:lol: ithn kohomada machan?
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #35
    tckrockz said:
    eka thama...novia wath ada dakke :P munta monwa wela da danne na :P
    Click to expand...
    hehe mona wennada bun:P:P:P
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #36
    ama_li said:
    uni thamai... wena kohe yannada? kohomada jeewithe?
    Click to expand...
    jivithe mal mal ape amma inna kal......:P:P onna ohoma thama ithn heheh
     
    Reply
    blood_brotha

    blood_brotha

    Member
  • Sep 25, 2006
    6,308
    47
    0
    Nuuk, Greenland
    • Jan 16, 2008
    • #37
    hello. welcome bak
     
    Reply
    tckrockz

    tckrockz

    Member
  • Sep 24, 2006
    26,754
    13
    0
    • Jan 16, 2008
    • #38
    Novindu said:
    hehe mona wennada bun:P:P:P
    Click to expand...
    :lol: :lol: :lol: eka nam pennwa...:P me tike SLIIT eke wada nisa da enne nathe wadia?
     
    Reply
    Novindu

    Novindu

    Well-known member
  • Jun 10, 2006
    21,983
    35
    48
    Mellbourne, AU
    • Jan 16, 2008
    • #39
    tckrockz said:
    :lol: :lol: :lol: eka nam pennwa...:P me tike SLIIT eke wada nisa da enne nathe wadia?
    Click to expand...
    ekama nemei bun.... me kammaliyak gahala bun.... uh ekka ba:P:P:lol:
     
    Reply
    ama_li

    ama_li

    Member
  • Jan 9, 2007
    2,538
    0
    0
    • Jan 16, 2008
    • #40
    tckrockz said:
    eka thama...novia wath ada dakke :P munta monwa wela da danne na :P
    Click to expand...
    kaatawath kiyanna epa... novii i maai penala giya;)
     
    Reply
    Prev
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    Next
    First Prev 2 of 4

    Go to page

    Next Last
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    china ura
    HI
    • china ura
    • Apr 15, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    9
    Views
    307
    Apr 15, 2026
    PK Amaris
    PK Amaris
    Positive1
    Hi
    • Positive1
    • Mar 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    8
    Views
    320
    Mar 24, 2026
    ob_server
    ob_server
    Bulathaa
    උබලගෙ 1st job එක මොකක්ද?
    • Bulathaa
    • Aug 8, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    10
    Views
    379
    Aug 8, 2026
    saradiyel_uk
    saradiyel_uk
    AnuradhaRa
    Silo S03E03
    • AnuradhaRa
    • Jul 17, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    5
    Views
    263
    Jul 23, 2026
    Yudewwa
    Yudewwa
    SinhaleseVictor2
    Ado kaluwane I am back
    • SinhaleseVictor2
    • Jul 2, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    9
    Views
    271
    Jul 2, 2026
    KarolisAppu
    KarolisAppu
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom