Hotel rue ahungalla

ඕක අතල් සති අන්තේ නං මහජන පොළ වගේ. කොට කැත සිංහලු පුල් එකෙ චූ කරනවා.
හොටෙල් එක අතල් දවල්ට කෑවේ නැත්නම් රෙස්ටුරන්ට් එකෙන් කාපන් එතකොට පහුවෙනිදා දවල්ට බුෆේ එකෙන් කාල එන්න පුළුවන්
බියර අරක්කු unlimited දෙනවා. බිල වැඩිවෙන් උන් දාන්න වෙනම පනික් රූම් එකක් තියනව.
මෙන් බුෆේ එකට අමතරව ජපන් හරි කොරියන් හරි එකක් තියනව ඉටලියන් එකෙකුත් තියනව ඒවා ඔක්කොම unlimited හැබැයි එක බුෆේ එකක් තෝරාගන්න ඕනි. night ක්ලබ් එකේ සමහර දවසට වහල එක කෝල් කරලා බලල යන්න. ගූඩ් ලක්

49,616 LKR wage
------ Post added on Aug 31, 2026 at 9:57 AM
 

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,563
    25,900
    113
    sauna එක pre book කරලා යන්න
    Italian, Japan restaurant also same

    Liquer කලවම් දෙනවා
    bite නැ

    pool එක නම් sure නැ

    live music ගහන දවස් තියෙනවා

    අව්ලකුත් නෑ.

    මම ගියපු දෙපාරම බීල වැඩිවෙලා කන්න බැරි වුණා.
     

    Elza

    Junior member
  • Mar 24, 2026
    89
    91
    18
    Last month giya api 4 denek 123,000 LKR All inclusive. Api giye monday tuesday. kattiya adui. Sauna eka pre book kala. kalin sare Italian buffet ekata giya nisa me sare Japanese buffet. liquor nam api girlsla nisa cocktails witarai gatte. night club eka closed api giya dawase. culture show ekaknam thibuna. 3pm check in wela pahuwada 3pm check out une. overall hodai itin.
     
    • Like
    Reactions: chami_84

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,795
    3,375
    113
    Last month giya api 4 denek 123,000 LKR All inclusive. Api giye monday tuesday. kattiya adui. Sauna eka pre book kala. kalin sare Italian buffet ekata giya nisa me sare Japanese buffet. liquor nam api girlsla nisa cocktails witarai gatte. night club eka closed api giya dawase. culture show ekaknam thibuna. 3pm check in wela pahuwada 3pm check out une. overall hodai itin.
    TFS
     
    • Like
    Reactions: Elza