Hutch data 290

pra52

Active member
  • Nov 24, 2007
    748
    171
    43
    Hutch data use karana aya enna...

    Rs. 290 eka ..5 GB eka worth da? Mama inne nugegoda speeds ehema kohomada? Shape eke video ekak balanna puluwanda (Facebook videos i mean)
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,810
    1
    9,696
    113
    colombo
    pbbncbs:23197084 said:
    290 k deela 5gb padui ban , Etisalat wala 15Gb = 195 sathiyakata

    15×4=60gb =800
    app eka aniwaryen ona active karanta eka thama awula

    ෆෝන් එකට දාලා ඇක්ට්වි කරලා ඩොන්ගල් එකට ,රවුටරේට දාපන්