mage deextop eke internet thiyanwa..mama ekata bluetooth dongal ekaka set karana
mata mage lap ekn internet yana one .
mekata dekama (lap and pc ) thiyyana bluetooth use karala karana baida?
like a wirlees netork..
help me plz
mata mage lap ekn internet yana one .
mekata dekama (lap and pc ) thiyyana bluetooth use karala karana baida?
like a wirlees netork..
help me plz