Interval ඉවර වෙන්න ලඟයි ලෑස්ති වෙයල්ලා!!

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අප්පා ඩොලර් එක 500 න් තමා නතර වෙන්නේ මේ පාර
    Ranil huththige putha yaddi nikanma yanne naha kiuwe okata thamai, kuhaka sakkili balla arinna puluwan hema athinama ubalage puke eralai yanne,
    puka dunna tho wage ballange puka palala lunu dalai yanne,
    eka nodanna thopi thawa gu kapalla.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සති හතරේ ආර්ථික අවුල්ද? අලුත් ආණ්ඩුවක් උනත් පළවෙනි මාස 6 වැඩ්ඩා රනිල්. ඊට පස්සේ වෙන දෙයකින් තමා අනුර මනින්න වෙන්නේ.


    👍

    වැඩ්ඩා හොඳටම කරපුවා හදද්දි අමාරු වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri